ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מתכוננים לסבב ג'

הבכיר בליכוד: "הלוואי וגנץ יקים ממשלה"

בהקלטות שנחשפו אתמול (מוצ"ש) בערוץ 13 נשמע השר לשעבר אומר, כי "עוד עושים לך (לגנץ) טובה, אומרים לך בוא תעשה סטאז', בוא צעשה סטאז', תלמד שנה, לא משחקים... מדינה זה לא  משחק" • נתניהו לגנץ: "אל תיתן את ידך להקמת ממשלה מסוכנת לישראל"

הבכיר בליכוד: "הלוואי וגנץ יקים ממשלה"
בני גנץ צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

ברשימת הליכוד ממתינים בקוצר רוח להחזרת המנדט לנשיא וליציאה לבחירות שלישיות.

בהקלטות שנחשפו אתמול (מוצ"ש) בערוץ 13, והובאו על ידי עקיבא נוביק נשמע השר לשעבר חיים כץ אומר, כי "עוד עושים לך (לגנץ) טובה, אומרים לך בוא תעשה סטאז', בוא צעשה סטאז'. תלמד שנה, לא משחקים... מדינה זה לא  משחק".

בהמשך מייחל כץ לנפילתו של גנץ אומר: "הלוואי ויעשה ממשלה עם הערבים, הלוואי. זה יחזיק חודש, וידעו כולם את הפנים, ונלך לבחירות אחרי חודש וניתן בראש. והליכודניקים יבינו כי לא יכול להיות, לא יכול להיות אחמד טיבי בממשלה, ואיך קוראים לו ראש הרשימה המשותפת? אני לא זוכר.. אעודה ופעודה ברשימה".

בסוף השבוע שעבר כתב נתניהו על החשיבות בהקמת ממשלת אחדות לאומית והסכנה בנקיטת צעד אנטי ציוני" כדבריו, בהקמת ממשלה הנשענת על הרשימה המשותפת. בדבריו הוא פנה לגנץ ואמר, "אל תיתן את ידך להקמת ממשלה מסוכנת לישראל. מנהיגיה וחבריה הבולטים הביעו שוב ושוב תמיכה בטרור, הערצה למחבלים, וסירבו לגנות פגיעה בחיילים ובאזרחים ישראל".

גנץ ונתניהו בטקס השבעת הממשלה. צילום: פלאש 90

"טיבי היה יועצו של יאסר ערפאת", הוסיף נתניהו. "הוא מסרב לראות בחמאס ארגון טרור והצדיק את חטיפת חיילי צה"ל על ידי חזבאללה. איימן עודה רואה עצמו כחלק מהמאבק הלאומי הפלסטיני נגד ישראל ומסרב לגנות פגיעה בחיילים. טיבי ועודה הם הבולטים בחברי הרשימה, אך לצידם מכהנים חברי כנסת קיצוניים אף יותר".

"כיצד תוכל מדינת ישראל לפעול כנגד ארגוני הטרור, כשממשלתה תלויה בקולותיהם של טיבי ועודה? כיצד תוכל מדינת ישראל לפעול כנגד איראן וחזבאללה, כשח"כים המצדדים ותומכים בחזבאללה יכולים להפיל את הממשלה?". הקשה נתניהו. "הקמת ממשלת מיעוט שנשענת על הרשימה המשותפת היא צעד אנטי-ציוני שיסכן את ביטחוננו".

הוא הוסיף כי "מצער שגנץ הולך שבי אחרי לפיד וליברמן. לפיד – שרק רוצה במפלתו. ליברמן – שהדבר האחרון שמעניין אותו זה דת ומדינה, אחרי שפעל ב-20 השנים האחרונות בשותפות הדוקה עם החרדים ושמונחה על ידי שיקולים משונים. גנץ, אל תיתן את ידך להקמת ממשלה מסוכנת לישראל".

בני גנץ חיים כץ בחירות בנימין נתניהו הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד