י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בעקבות שהסית נגד החרדים: "לחסל את ירון לונדון"

סערה ברשת

בעקבות שהסית נגד החרדים: "לחסל את ירון לונדון"



האתר 'צופר', המגדיר עצמו חרדי פרסם בסוף השבוע טור תחת הכותרת "לחסל את ירון לונדון".

המאמר שפורסם באתר הגיע כתגובה לטור קיצוני של העיתונאי ירון לונדון שפרסם ב'ידיעות אחרונות' ביום שני שעבר תחת הכותרת "לכווץ את החרדיות" ועסק סביב השאלה איך לצמצם את החרדים בחברה הישראלית.

בטור התגובה שעליו חתום שמואל קופר נכתב: "בדיוק כשם שאת היטלר היה צריך לחסל לפני שחיסל את היהודים - כך צריך לעשות לכל מי שמכשיר את דעת הקהל להשמיד יהודים חרדים לדבר ה' תחת אותה סיסמה של היטלר".

ככל הנראה בעקבות הסערה שעוררו הדברים שונתה הכותרת של הטור המופיע באתר וכעת היא מופיע תחת הכותרת: "לכווץ את קיומו של ירון לונדון". בחלק מן הדברים שפרסם קופר הוא כתב: "כמו היטלר בזמנו שהשתמש בסיסמה 'היהודים הם אסוננו' תוך הצגתם כטפילים האחראים לכל חוליי החברה, כדי להכשיר את דעת הקהל להשמדתם הפיזית, משתמש הממסד כבר שנים אחרות בשקר על 'הפרזיטים החרדים שהם אסון המדינה' כדי להכשיר את דעת הקהל לצאת נגדם.

"ומה לעשות להם? ירון לונדון הוציא עתה את המרצע מן השק. להשמידם פיזית. כמו שעשה היטלר. לכווץ את קיומו של ירון לונדון לפני שהוא וחבריו יחסלו אותנו", הציע כותב המאמר כפי שנכתב בטור.

כזכור, לונדון כתב בטור שפרסם כי "השאלה הנכונה איננה איך לגייס חרדים ואיך למושכם לשוק העבודה, אלא מה יש לעשות כדי לצמצם את שיעור החרדים בחברה הישראלית... את המאמץ המחשבתי המוקדש לסוגיית הגיוס כדאי להקדיש לאתגר הגדול: 'כיווץ החרדיות'".



הכותרת במתכונתה הראשונית




הכותרת לאחר ששונתה


צופר ירון לונדון חרדים ישראל ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד