ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מופע מדהים עם גדולי הזמר

תיעוד ענק: 'הישיבשיר 2' – אלפים שרו "אבא"

אלפי אברכים ובחורים בני תורה התכנסו ביום שישי חוה"מ סוכות לקחת חלק במיזם שירת ההמונים 'הישיבשיר 2' של רדיו 'קול ברמה' - צפו בגלריה מסכמת שתיעד הצלם מנדי הכטמן

תיעוד ענק: 'הישיבשיר 2' – אלפים שרו "אבא"
מופע ישיבישיר 2 - חוה"מ סוכות - בנייני האומה צילום: מנדי הכטמן

ה'ישיבישיר 2' מיזם שירת ההמונים של רדיו 'קול ברמה' ועיריית ירושלים. לאחר כחצי שעה של חזרות שעשה המאסטרו יואלי דיקמן. ביצעו ההמונים את שיר הנושא במגוון קולות וסגנונות שירה. השיר הנבחר היה 'אבא' של אברהם פריד וארי היל בלחנו של בנצי שטיין.

בנוסף בסימן חג שמח ושבת שלום, התקיים מופע זמר מיוחד שבו השתתפו גדולי הזמר אוהד מושקוביץ, ליפא שמעלצר, בערי וועבר, שמחה ליינר, אבישי אשל ושלמה שמחה בליווי תזמורתו יואלי דיקמן ומקהלת 'קולות'.

מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' עו"ד אריאל דרעי הזמין את הקהל למופע ה'ישיבישיר 3' שיתקיים בעז"ה ביום שישי של חול המועד סוכות תשפ"א. תוך הודאה לבורא עולם על עשור של עשיה ושנה פורה במיוחד עם לא פחות מ-84 אירועים לטובת בחורי הישיבות ואברכי הכוללים לצד אירועים לציבור הנשים ונערות. בנוסף, הודה עו"ד דרעי לראש עיריית ירושלים משב ליאון; "השותף שלנו לאירוע" על התגייסותו למען ציבור שומרי התורה בכלל והאירוע בפרט. כמו כן הודה לגברת אריאלה רג'ואן ראש מנהל תרבות בעיריית ירושלים על העזרה והתמיכה הרבה בכלל ולאירוע הישישיבשר בפרט.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון בירך את קהל האלפים ואמר, "ביצוע השיר גרם לקידוש שם שמים". הרב יעקב סיני נכדו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל הרחיב בנאומו על מעלת השירה בציבור ובאחדות כמו הלווים בבית המקדש.

הקליפ של אירוע הישיבישיר יופיע בעז"ה בשבועות הקרובים.

צפו בתיעוד:

רדיו קול ברמה אבא מופע ישיבישיר יואלי דיקמן ליפא שמלצר בערי וועבר אוהד מושקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד