ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לקראת בחירות?

ליברמן וגנץ תוקפים את ביבי: "הקמפיין נגמר"

לקראת סיום המנדט להרכבת הממשלה שהעניק נשיא המדינה ראובן ריבלין לבנימין נתניהו ולאחר שראש הממשלה תקף בערב החג את בני גנץ וטען כי הוא חותר להקמת ממשלת מיעוט עם המפלגה הערבית, כחול לבן ואביגדור ליברמן משיבים אש לעבר נתניהו: במקום לבזבז הזמן על סרטונים, החזר המנדט"

ליברמן וגנץ תוקפים את ביבי: "הקמפיין נגמר"
בנימין נתניהו/ אביגדור ליברמן/ בני גנץ צילום: צלמי פלאש 90

27 ימים מאז הטיל נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין את המנדט להרכבת הממשלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, נראה כי אין מנוס מללכת לבחירות שלישיות. במערכת הפוליטית החלו בהתקפות הדדיות על הגורם האחראי לדעתם למצב.

בערב חג שמחת תורה האשים נתניהו את גנץ ואמר כי הוא רקם דיל עם ליברמן ולפיד כדי לפעול ולהקים ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, כאשר לטענת נתניהו מדובר באסון, שכן ישראל לא תוכל להילחם באיראן ובחמאס כשהממשלה נתמכת כל ידי חברי הסיעה הערבית המשותפת.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הגיב לדבריו של נתניהו ואמר: "נתניהו, קמפיין הבחירות נגמר ב-17.9. נכשלת שוב בהקמת ממשלה, במקום לבזבז את הזמן על סרטונים, החזר את המנדט לנשיא ותן לנו להקים ממשלת אחדות ליברלית שתדאג לאזרחי ישראל. ממשלה שתנהג בתבונה, בממלכתיות ובאחריות".

חבר הכנסת אביגדור ליברמן תקף אף הוא את נתניהו כשאמר, "ההשתלחויות של נתניהו באחרים וההאשמות השווא שהוא מנסה להדביק לכל מי שחולק על דעתו, לא יכולות להסתיר את העובדה שהוא כשל 3 פעמים ברצף להקים ממשלה".

"במקום לקחת אחריות על כשלונותיו ועל אובדן 9 מנדטים בבחירות" אומר ליברמן", הוא פותח בקמפיין בחירות 3. הסרטון האחרון שלו מעיד יותר מכל על כך שאתה מוביל למערכת בחירות נוספת במקום להתמקד בהקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה״.

ליברמן הוסיף לתקוף ואמר: "במקום לבוא בידיים נקיות הוא מנסה לכפות הקמת ממשלת כפייה דתית. כל בר דעת מבין שהוא מוכן להקריב את רוב אזרחי המדינה לטובת קבוצה קטנה של עסקנים חרדים".

"זאת הסיבה" אומר שר הבטחון לשעבר "שהוא החליט להקפיא את מתווה הכותל שאתה בעצמך העברת בממשלה ברוב עצום, נסוגת מתמיכה בחוק הגיוס, למרות שהצבעת בעד החוק בקריאה ראשונה,  ולכן אתה גם נמנע מלהביא לאישור הממשלה את דו"ח ניסים, למרות שאתה מינית אותו לעמוד בראש הוועדה בנושא הגיור״.
 
ליברמן הפתיע וכתב לנתניהו כי ״למרות כל האשמותיך אני רוצה לברך אותך בחג סוכות שמח ולאחל לך, לרגל יום הולדתך ה-70 שיחול מחר, שתצליח להתגבר במהרה על העננה המשפטית שמעל ראשך, בריאות טובה ואריכות ימים״.

מפלגת כחול לבן אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד