י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"תורתו וענוותנותו היו חותמו"

נשיא המדינה וראש הממשלה סופדים לפוסק הדור

לקראת הלוויתו של פוסק הדור הגר״נ קרליץ, נשיא המדינה ראובן ריבלין שיגר איגרת תנחומים למשפחתו וראש הממשלה הצטרף אף הוא ושיגר דברי ניחומים למשפחה

נשיא המדינה וראש הממשלה סופדים לפוסק הדור
ריבלין ונתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לקראת הלוויתו של פוסק הדור הגר״נ קרליץ, נשיא המדינה ראובן ריבלין שיגר איגרת תנחומים למשפחתו וספד לפוסק הדור שהלך אמש לעולמו בגיל 93.

באגרת תנחומים ששיגר ריבלין למשפחת קרליץ כתב, "שמעתי בצער עמוק על פטירת עטרת ראשכם הגאון הרב שמריהו יוסף ניסים קרליץ זצ״ל נשיא ועד הישיבות, שנשא למעלה משישים שנה בעול הציבור בהנהגה, פסיקה, הוראה והדרכה רוחנית. מורה דרך לאלפים ורבבות שהעמיד בנים ותלמידים הנושאים גם הם בעול עם הציבור".

הנשיא הוסיף כי "תורתו, צניעותו וענוותנותו, היו חותמו, חותם של אמת אותו נשא עמו בכל עשייתו", וחתם את האיגרת בניחום המשפחה "בבניין ציון וירושלים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו דואב על לכתו של הגר"נ קרליץ זצ"ל - "אחד מענקי פסיקת ההלכה בדורנו", כדבריו. רה"מ הוסיף כי "אישיותו הייחודית ובקיאותו המפליגה בספרות התורנית וההלכתית העמידו רבבות תלמידים שממשיכים את דרכו, מתוך מחויבות איתנה לעם היהודי ולמורשתו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים לדורי דורות".

רובי ריבלין הגר''נ קרליץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד