י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המדריך לרכישת דלתות פנים מעוצבות

אומנות עיצוב הבית היא שילוב של תשומת לב למרחב, למראה הכללי ולאווירה, ולצד זאת של הקפדה על הפרטים הכי קטנים. צורה, צבע, מרקם, תאורה, סוגי חומרים וכיצד הם מתאימים ומחמיאים זה לזה, הם כולם חלק מהפרטים שיש לשים לב אליהם כשעוסקים בעיצוב הבית

המדריך לרכישת דלתות פנים מעוצבות
דלתות מעוצבות צילום: pixsabay

אומנות עיצוב הבית היא שילוב של תשומת לב למרחב, למראה הכללי ולאווירה, ולצד זאת של הקפדה על הפרטים הכי קטנים. צורה, צבע, מרקם, תאורה, סוגי חומרים וכיצד הם מתאימים ומחמיאים זה לזה, הם כולם חלק מהפרטים שיש לשים לב אליהם כשעוסקים בעיצוב הבית.

אם בעבר, בזמן עיצוב הבית, תשומת הלב התמקדה בעיקר ברהיטים, בשטיחים או בחפצי הנוי, הרי כיום הראייה היא רחבה הרבה יותר. כיום, גם בחירת חלונות, דלתות פנים, מוצרי טקסטיל כמו וילונות, גופי תאורה ואפילו הצמחייה שתקשט את הבית, כל אלו ועוד מהווים חלק בלתי נפרד בתהליך העיצוב.

בין פונקציונליות לעיצוב

כאשר אנחנו בוחרים, לבד או עם מעצבת הפנים שלנו, את הרהיטים והפריטים שיעצבו את הבית שלנו אנחנו, לרוב, משלבים בין ראייה פונקציונלית - כיצד הפריטים הללו ישמשו אותנו באופן הנוח ביותר - לבין ראייה עיצובית - כיצד תורמים הפריטים הללו למראה הכללי של הבית.

רהיטים וחפצים שנחשבו עד לא מזמן כפונקציונליים בלבד, כגון כלים סניטריים, דלתות פנים, מעקות ועוד, נחשבים היום לפריטי עיצוב לכל דבר. אם נתבונן על עולם דלתות הפנים נגלה, כמובן, שקיים מגוון רחב של דלתות, החל מדלתות פנים פשוטות ושימושיות ועד דלתות פנים מעוצבות ויוקרתיות. המגוון הזה מאפשר לקהל המעצבים והצרכנים למצוא כל אחד בדיוק את הדלת המתאימה לו.

בשנים האחרונות החל יצרני דלתות הפנים לייצר, לשווק ולהציע קשת רחבה של דגמים ועיצובים מקוריים ומרהיבים של דלתות כניסה ופנים. ניתן לרכוש דגמים פשוטים יחסית של דלתות פנים המיוצרות מחומרים איכותיים ועל פי סטנדרטים גבוהים במיוחד. הדלתות הפשוטות והזולות מגיעות במגוון מידות סטנדרטיות ובשלל גוונים וטקסטורות. עם זאת, בשנים האחרונות הציבור הישראלי מעדיף להשקיע מעט יותר ולבחור את דלתות הפנים המעוצבות, בדרך כלל עם משקופים תואמים.

שיקולים חשובים בבחירת דלתות פנים

בעת קניית דלתות פנים חשוב להתייחס למספר פרמטרים וגורמים חשובים שיעזרו לכם לבחור את הדלת הטובה והמתאימה ביותר עבורכם, גם מבחינת מגבלות תקציב. מעבר לשאלת הפונקציונליות למול שאלת העיצוב, חשוב לבחון האם יש לכם צרכים נוספים עליהם הדלת צריכה לענות. האם חשוב לכם שהדלת תספק בידוד אקוסטי? האם חשובה לכם הפרטיות ולכן על הדלת להיות עשויה מחומר אטום או שדווקא מתאים לכם שהדלת תהיה מעט שקופה ואור ישטוף את החדר? האם אתם זקוקים למנגנון נעילה על הדלת או לא?

אצלנו, במפעל שערי ברכה, המתמחה בדלתות כניסה ופנים, תוכלו לקבל ייעוץ וליווי בעת רכישת הדלתות. כמי שמתמחים כבר שנים רבות בייצור ושיווק דלתות כניסה ופנים, אנו מספקים לקהל לקוחותינו שירות מקצועי, אדיב ואמין. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו לייצר עבורכם דלתות כניסה ופנים מגוונות ומעוצבות, כל הדלתות מיוצרות על פי סטנדרטים מחמירים וקפדניים במיוחד. אנחנו בטוחים שאם תבואו לבקר באחד מאולמות התצוגה שלנו תמצאו את הדלת שתמיד חיפשתם.

דלתות פנים בעיצוב אישי

הנגרייה שלנו, במפעל שערי ברכה, ערוכה לקבל הזמנות ייחודיות של דלתות כניסה ופנים במידות שונות ובעיצובים מגוונים. אצלנו תוכלו לבחור את רוחב הדלת, גובהה, את סוג החיפוי, את הידיות ועוד. אנו נתאים את הדלת הן למפרט הטכני הדרוש לכם, הן לטעמכם העיצובי והן למגבלות התקציב שלכם.

כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו מגוון אביזרי פרזול ואביזרים נלווים כגון מנגנוני נעילה שונים, מזוזות ואפילו מסך דיגיטלי עם עינית המאפשר ראיה ברורה של מי שעומד מעבר לדלת. חשוב לציין כי כל הדלתות מיוצרות בארץ, לכן אתם תורמים גם לתעשייה המקומית, ובעיקר נהנים מדלתות איכותיות בעיצובים יוקרתיים, במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

עיצוב פנים דלתות פנים דלתות מעוצבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד