כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מחשב במחיר לכל כיס

המחשבים הם חלק בלתי נפרד משגרת חיינו כאשר השימוש בהם נעשה כמעט בכל תחום ובכל מקצוע • חברות, בתי עסק, משרדים ממשלתיים, גופים ציבוריים, תעשיות, בתי ספר וכמובן, גם בבית ולכן יש חשיבות רבה למכשיר שיהיה עמיד, אמין וישרת אותנו לכל צורך לאורך שנים

מחשב במחיר לכל כיס
איציק מחשבים צילום: יח"צ

איציק ביטון הוא בעל חנות איציק מחשבים הפעילה בבית שמש כבר 9 שנים. איציק הוא לא עוד בעל חנות רגיל אלא עם ידע רחב בתחום בזכות ניסיון שצבר במשך למעלה מ 15 שנה בעבודה בחברות הייטק שונות בתחום החומרה והתוכנה.

הוא מספר על החנות ופועלו:

"אני חי ונושם את תחום המחשבים במשך שנים, אחת המטרות שלי שבגללן פתחתי את החנות זאת על מנת להעניק את השירות הכי טוב בתחום.

אני יודע עד כמה נושא שירות לקוחות בארץ הוא רגיש ודורש תיקון ולכן אנחנו מתחייבים ל 5 שעות תיקון לכל סוגי הבעיות במחשבים".

החנות היא אימפריה של ממש, מתבצעים בה מכירות ותיקונים של מחשבים ניידים ונייחים, טאבלטים, ראשי דיו וטיונרים לכל סוגי המדפסות.

ניתן למצוא במלאי מעל 30 סוגים של מחשבים ניידים כך שאם מישהו מזמין מחשב או כל חלק אחר הוא יכול לקבל אותו לפתח ביתו עד 12 שעות.

אם מישהו צריך מחשב באופן דחוףהוא יכול לקבל אותו תוך 3 שעות וברכישת מחשב ההובלה היא על חשבון הבית.

איציק מספר על שגרת היום יום:

"אנשים מגיעים בהמוניהם ולכולם שאלות כאלה ואחרות והמטרה שלי היא להתאים מחשב או כל מוצר אחר לפי צורך הלקוח ולא לדחוף לו סתם משהו ליד והרי הברכה נמצאת באמת.

כאשר אני מקבל פידבק חיובי זו התשובה הכי טובה עבורי על שפועל נכון ומתפרנס ביושר ובכבוד".

על מקרה מסויים איציק מספר:

"הגיע אלי לקוח שהיה צריך לשחזר חומר ועלות דבר כזה זה נעה סביב 2000 שקל. תוך כדי עבודה ראיתי שהעבודה הספציפית הזו לא מסובכת ולכן גביתי ממנו רק 600 שקלים. זה לקוח שיחזור אלי פעם נוספת ברגע שיהיה לו צורך, כי הוא יודע שבכל פעם יקבל שירות איכותי ומקצועי עם מחירים זולים משמעותית מהמתחרים שלנו בתחום".

על המחירים הזולים משמעותית כמו גם על היושרה ומקצועיות של איציק נכתב כבר בכמה עיתונים בסביבת העיר לאחר בדיקה מאחורי הקלעים, השם שלו הולך לפניו בזכות.

"אנחנו מתקנים את כל סוגי הבעיות ולא חוששים מאף תקלה ובדיקת מחשב היא ללא התחייבות וללא עלות לכל הלקוחות.

אם מישהו צריך עזרה אני אשמח שיגיע ויצטרף למשפחה שלנו ומבטיח שאעשה הכל כדי שיקבל את הטוב ביותר וחשוב לדעת, שירותי התמיכה ומשלוחים שלנו הם סביב השעון, 24 שעות ממש".

לאחר בדיקה מעמיקה וחיפושים רבים מצאנו את איציק מחשבים כעסק אמין וזול משמעותית מהמתחרים בשוק.

שמחנו לקבל חווית קניה מעולה ושירות אישי. איציק נותן את חייו עבור העסק והיה ממש כיף לראות זאת.

כדאי לדעת שני דברים, בחנות ניתן לקבל שירות השכרת מחשבים למגזר החרדי וגם נגנים בהתאמה למגזר החרדי מיצרן חרדי. בנוסף, אצל איציק מחשבים מקבלים את המחשב החדש מוכן ברגע ההזמנה והתשלום.

אין צורך להמתין, תוך חמש דקות משלמים, לוקחים את המחשב ומתחילים לעבוד איתו וזו התחייבות!

מחשבים חנויות מדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד