ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"החלטה פגומה"

מאות אלפי ישראלים ייחשפו לסכנה תמידית

מכתב פנייה דחוף ביותר שיצא לאחרונה לשרים בממשלה, דורש את השעיית פרויקט אנטנות דור 5 ולבסוף את ביטולו • הסיבה לכך: מחקרי ענק בבעלי חיים שבוצעו ע"י ה- US National Toxicology Program ומכון Ramazzini באיטליה הראו עלייה משמעותית בגידולים סרטניים בחשיפה לקרינה אלקטרומגנטית ברמות שלא מחממות, כלומר נמוכות מהתקן

מאות אלפי ישראלים ייחשפו לסכנה תמידית
אנטנה סלולארית צילום: pixbay

מכתב פנייה דחוף ביותר שיצא לאחרונה לשרים בממשלה, דורש את השעיית פרויקט אנטנות דור 5 ולבסוף את ביטולו. על המכתב חתומים עורכי הדין אסף אמון ועמוס האוזנר, באי כוחם של חברי הקואליציה למניעת קרינה דור 5.

מחקרי ענק בבעלי חיים שבוצעו ע"י ה- US National Toxicology Program ומכון Ramazzini באיטליה הראו עליה משמעותית בגידולים סרטניים בחשיפה לקרינה אלקטרומגנטית ברמות שלא מחממות, כלומר נמוכות מהתקן. אותם הגידולים שנמצאים במוחם של משתמשי סלולר במחקרים האפידימיולגיים שביססו את סיווג הקרינה כ"מסרטן אפשרי בבני אדם" על ידי ארגון הבריאות העולמי ב 2011.

אנטנה סלולארית. צילום:pixbay

האנטנות של דור 5 יתווספו לאנטנות הקיימות של דור 4 ו 3 ויווצר מצב של עיבוי מקורות קרינה בכפייה, במרחב הציבורי. "איש אינו רוצה להיות שפן הנסיונות של בעלי עניין", מדגישים עורכי הדין אמון והאוזנר, המייצגים את חברי הקואליציה למניעת קרינה דור 5.

יתירה מכך, מדגישים עורכי הדין במכתב הפניה לממשלה, "מדובר בהחלטה פגומה, שכן היא בוצעה תוך הפרת כללי המשפט המנהלי התקין".

קרינה אנטנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד