ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ארבעה ערבים גנבו את רכבו של המתבודד הברסלבי

תושב ביתר עילית, שיצא ברכבו ל'התבודדות' בפארק בגין, גילה במהלך התפילה ערבים מולו - ונמלט • "אם היה מנסה להתנגד - סיכוי גדול שהיה נפגע"

שוד רכב. צילום אילוסטרציה: אתר הקול היהודי
שוד רכב. צילום אילוסטרציה: אתר הקול היהודי



במוקד העירוני של ביתר עילית, התקבל סמוך לשעה 19:30 דיווח מאישה שטענה כי בעלה נמצא במצוקה ב'פארק בגין', הממוקם סמוך למבוא ביתר.

גיא עקריב, מנהל המוקד העירוני, הזעיק כוחות משטרה וצה"ל ואת חובשי איחוד הצלה, שיצאו מיד למקום.

האישה לא ידעה לומר פרטים נוספים, מה שהקשה על מציאת בעלה. גיא עקריב לא התייאש וניסה לדלות ממנה רמזים שיסייעו באיתורו, עד שנזכרה ששמעה מבעלה כי הוא באיזור המנגלים.

במהלך השיחה התברר, כי מדובר באברך חסיד ברסלב, תושב ביתר עילית, שיצא להתבודדות בפארק בגין, ברכב מאזדה 5. במהלך התפילה הבחין בארבעה ערבים המתקרבים אליו וחשש כי הם מתכוונים לתקוף אותו.

טרם הגיעו כוחות הביטחון למקום, התקשרו אל ביתו מחברת איתורן והודיעו כי ניתק האות מהרכב, מה שהגביר את החשד לשוד.

כמה דקות אחר-כך הגיע מתנדב 'איחוד הצלה - ביתר' לפארק בגין, שם מצא את האברך כשהוא בריא ושלם, אך ללא רכבו. כוחות הביטחון שהגיעו החלו בביצוע סריקות, במטרה לאתר את הרכב.

האברך סיפר, כי לאחר שהבחין בערבים החל לברוח למדרון ההר, תוך שהוא מתקשר לאשתו שתזעיק את המשטרה. כשהגיע לתחתית ההר, ראה שהערבים אינם בעקבותיו, אך כשחזר למעלה ראה שני ערבים נכנסים לרכב המאזדה שאיתו הגיעו למקום, בעוד שנים אחרים נכנסו לרכבו - וגנבו אותו.

גיא עקריב מנהל המוקד העירוני אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "בנס המקרה הזה נגמר ללא נפגעים. אך אם המתבודד היה מתנגד לשוד, יש סיכוי גדול שהיה נפגע. ברוך ה' שזה נגמר בצורה הזאת, בנזק כספי בלבד".
ביתר עילית שוד רכב ברסלב נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד