ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עסקים קטנים? זהו הבנק הידידותי ביותר בשבילכם

בנק מרכנתיל נבחר במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים

עסקים קטנים? זהו הבנק הידידותי ביותר בשבילכם
דודי מימון צילום: מרכנתיל

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה פרסמה את מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים למחצית הראשונה של שנת 2019 ודרגה את בנק מרכנתיל כבנק מוביל.

ע"פ נתוני משרד הכלכלה, בנק מרכנתיל נמצא במקום הראשון  בדירוג הבנקים. בניית המדד נעשתה על פי 4 פרמטרים מרכזיים: היקף האשראי שניתן לעסקים קטנים ובינוניים, גובה  הריבית, שיעור הרווחיות מעמלות ונגישות שירותי הבנק לעסקים. המדד פורסם בימים אלה, זו הפעם הרביעית. הוא פורסם לראשונה בחודש מאי 2018 ומתעדכן מדי חצי שנה.

הנתונים על פיהם נבנה המדד, מבוססים על הדוחות הכספיים של הבנקים למחצית השנה הראשונה של שנת 2019 ובנוסף, על סקר שערכה הסוכנות לעסקים קטנים בקרב יועצים פיננסיים. במסגרת הסקר התבקשו היועצים הפיננסיים לחוות דעה על רמת הקשב של הבנקים לבקשות שונות, נגישות לבנקאים בעלי סמכות, ידידותיות המערכות הממוחשבות והאפליקציות,  עלויות הריבית ותעריפי העמלות של הבנקים  ועוד.

דודי מימון, מנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל  התייחס פרסום המדד ולמיצובו של בנק מרכנתיל במקום הראשון ואמר: "המובילות של בנק מרכנתיל  במדד זה מביאה לנו נחת וגאווה מעבודתנו. בנק מרכנתיל מתמקד בעשייתו העסקית במימון עסקים קטנים ובינוניים וגם זוכה לאורך שנים במכרזי המדינה להעמדת אשראי לעסקים אלה בערבות המדינה. הדרוג הגבוה של הבנק במדד זה מהווה עבורנו, עובדות ועובדי מרכנתיל הזדמנות נהדרת, ליהנות ולראות פירות נאים מהעבודה המקצועית שאנו עושים בתחום. אנו ממשיכים לשדרג את השירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו בסניפים ובדיגיטל באופן שוטף. אצלנו הלקוח תמיד במרכז ונמשיך לעבוד קשה  גם כדי לשמר את המיצוב האיכותי שלנו בעיני הלקוחות וגם לשמר את מקומנו הגבוה במדדים אלה".

בנק מרכנתיל עסקים קטנים משרד הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד