כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סוכנות דואר חדשה נפתחה בתוך "ביג שופ" ירושלים

חברת דואר ישראל יוצאת בשיתוף פעולה עם רשת הקמעונאות "ביג שופ", במסגרתו לראשונה נפתחה סוכנות דואר בתוך חנות "ביג שופ" בשכונת תלפיות בירושלים

סוכנות דואר חדשה נפתחה בתוך "ביג שופ" ירושלים
סוכנות דואר ביג שופ בירושלים צילום: דואר ישראל

חברת דואר ישראל יוצאת בשיתוף פעולה עם רשת הקמעונאות "ביג שופ", במסגרתו לראשונה נפתחה סוכנות דואר בתוך חנות "ביג שופ" בשכונת תלפיות בירושלים. הסוכנות החדשה הממוקמת ברחוב האומן תיתן מענה לכל תושבי האזור, לרבות לקוחות פרטיים ועסקים, ותציע את מגוון השירותים של חברת דואר ישראל. שיתוף הפעולה הוא חלק מאסטרטגיה חדשה של הדואר לפתיחת סוכנויות דואר בתוך רשתות קמעונאיות, כאשר לאחרונה החלה החברה לשתף פעולה עם יינות ביתן, מחסני השוק וקינג סטור. החברה גם מוסרת חבילות בשיתוף שופרסל, וקניוני עזריאלי.

סוכנות הדואר אשר בתוך "ביג שופ"  כוללת שתי עמדות והיא מספקת מגוון שירותי דואר ושירותים פיננסיים, כגון משלוח וקבלת דואר רשום וחבילות, משלוח לחו"ל, רכישת והמרת מטבע חוץ וכרטיסים נטענים, העברות כספים בארץ ולחו"ל, הפקדת כספים לכל בנק בארץ, שירותי ישיר למשרד לעסקים, העברת בעלות רכב, הנפקת רישיונות נהיגה, ועוד. סוכנות הדואר עוצבה בקונספט חדשני ובמתחם החנות הגדולה מוצבים חמישה מסכי פלזמה אשר מציגים את מיקומו של הלקוח בתור ואת מגוון מוצרי ושירותי הדואר שניתנים בסוכנות הדואר.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל אמר "פתיחת סוכנויות דואר בתוך רשתות קמעונאיות היא חלק מאסטרטגיה שמובילה חברת הדואר לשיפור השירות ללקוחות. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם רשת "ביג שופ" לרווחת תושבי ירושלים, שתאפשר לנו להוריד את זמני ההמתנה בסניפים אחרים בעיר ולספק שירות יעיל ומהיר במקום שקרוב לבתי הלקוחות. המודל של מתן שירותי דואר בתוך חנויות ורשתות, מאפשר לציבור לקבל את כל שירותי הדואר והשירותים הפיננסיים במגוון רחב של מקומות, בשעות שנוחות להם וכחלק משגרת יומם,  כאשר אותם עסקים נהנים מטראפיק רב ומחשיפה ללקוחות חדשים".

שעות פעילות בסוכנות הדואר החדשה

א'-ה'– 09:30-20:30; בימי ו' וערבי חג – 09:30-14:00

כתובת סוכנות הדואר: רחוב האומן 9 ירושלים

ביג שופ דואר ישראל סניף דואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד