י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"אתה אדיר"

מתנת יום ההולדת של הנשיא טראמפ לביבי

לרגל חגיגות יום הולדת 70 של ראש הממשלה נתניהו, שיגר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ברכה • "מעולם לא היו זמנים טובים כאלו ביחסי ישראל - ארה"ב" • ברכה זו מגיעה לאחר נתק ארוך בין השניים

מתנת יום ההולדת של הנשיא טראמפ לביבי
נתניהו וטראמפ צילום: רויטרס

לקראת יום הולדתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שצפוי לחגוג בסוף השבוע יום הולדת 70, מנהיג המעצמה הגדולה בעולם ומי שידוע כחברו הטוב של נתניהו - נשיא ארה״ב דאנלד טראמפ - שיגר מכתב ברכה לראש הממשלה.

במכתב כותב טראמפ לנתניהו: "יום הולדת 70 שמח, מעולם לא היו זמנים טובים כאלו ביחסי ישראל - ארה"ב, ואני יודע שיש עוד המון ניצחונות שיגיעו בהמשך, תודה לך על המנהיגות החזקה ועל החברות הנאמנה, אתה אחד מבעלי הברית הקרובים אלי".

טראמפ מוסיף וכותב לנתניהו ומתייחס במרומז למצב הפוליטי בישראל: "אני מצפה להמשיך עוד שנים של עשייה משותפת בינינו, אני מאחל לך שנה טובה ומוצלחת שתגיע - אתה אדיר".

טראמפ מצטרף לברכות נוספות ממנהיגי העולם שהגיעו ועוד צפויים להגיע בהמשך, כאשר אמש שוחח נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עם נתניהו ומלשכת ראש הממשלה נמסר, כי פוטין התקשר לברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל יום הולדתו.

בנוסף, חברי הממשלה וחברי הכנסת מהליכוד צפויים לחגוג לראש הממשלה מסיבת יום הולדת ביום חמישי הקרוב בלשכתו במשרד ראש הממשלה.

המכתב ששיגר הנשיא טראמפ לנתניהו מפתיע, לאור העובדה כי השניים לא שוחחו כבר חודש וחצי בטלפון. השיחה האחרונה היתה שלושה ימים לפני הבחירות. יום אחרי הבחירות טראמפ שיגר מסר קריר ואמר שהיחסים של ארה"ב הם "עם ישראל" ולא עם נתניהו. המסר במכתב הוא הפוך מכל מה שטראמפ שידר כלפי נתניהו מאז הבחירות.

דונלד טראמפ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד