י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במהלך עבודתו בארבעת המינים

בנו של עסקן מפורסם חשוד שביצע מעשים חמורים

צעיר בן 24 הודה בפני חוקרי המשטרה כי ביצע עבירה חמורה בקטין בזמן שעסק במכירת ארבעת מינים במודיעין עילית • הוא שהה במעצר במשך חמישה ימים ושוחרר בתנאים מגבילים • "קיים חשד סביר בעוצמה גבוהה כנגד המשיב"

בדיקת לולב. למצולם אין קשר לנכתב בכתבה
בדיקת לולב. למצולם אין קשר לנכתב בכתבה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: לפני כשבוע וחצי בערב חג הסוכות, נעצר בן 24 תושב פתח תקווה, בחשד שביצע מעשים חמורים ואסורים בפני נער בן 13-14 במודיעין עילית, במהלך עבודתו של החשוד בארבעת המינים.

בתקופה שלפני יום כיפור סיפר נער צעיר להוריו, כי בעת ששהה במתחם לבדיקת שילוש הדסים בעיר מודיעין עילית, אדם שעובד במקום ביצע בפניו מעשה חמור. בערב יום הקדוש, הילד זיהה את החשוד ברחוב ובעקבות כך הוריו הגישו תלונה בתחנת המשטרה בעיר. לאחר מספר ימי חקירה, בערב חג הסוכות, כוח משטרה הגיע לבית הוריו, שם רשומה כתובת מגוריו. בעקבות כך, האב, שהינו עסקן ליטאי מוכר, צלצל לבנו וזה התייצב בתחנת המשטרה.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי החשוד בחקירתו הראשונית, הודה בפני חוקרי המשטרה כי אכן עשה את מה שהילד מייחס לו, ואף סיפר על מקרים נוספים בהם לכאורה ביצע מעשים דומים. עוד באותו היום הובא החשוד לבית המשפט שם הוארך מעצרו.

על פי הטוען המשטרתי, אין היכרות בין החשוד לנער, שכלל ידע את זהותו של החשוד. התלונה הוגשה כשהנער זיהה את החשוד פעם נוספת, ולאחר שהיה לו פרטים להעביר אותם למשטרה, כדי לאתר את החשוד. כאשר נשאל הטוען המשטרתי על כמה ילדים נוספים מדובר, השיב "מדובר בלא מעט קטינים". עם זאת, עד היום לא אותרו מתלוננים נוספים.

פרקליטו של החשוד ביקש לאסור את פרסום שמו "מאחר והוא בן משפחה מכובדת" וסיבה נוספת. "לא מצאתי כי יש לסטות מן הכלל בדבר פומביות הדיון, ולא שוכנעתי כי עניינו של המשיב חורג מעניינם של אחרים" קבעה השופטת אפרת אייכנשטיין-שמלה, וקבעה כי "האינטרס הציבורי גובר".

"החוקרים הבטיחו לו להודות וללכת הביתה לאשתו הצעירה ולבית הוריו ולעשות את החג כמו שצריך" אמר פרקליטו בדיון שנערך ביום הראשון של חול המועד סוכות, "רק תודה במה שאנחנו חושבים שכן עשית". לדבריו, החשוד הינו ללא עבר פלילי וזה לראשונה נתקל בגורם משטרתי. "הוא היה בלחץ והודה במיוחס לו" הסביר את ההודאה, וביקש לשחררו למעצר בית אצל הוריו.

השופטת אמרה כי מעיון בחומרי החקירה עולה כי "קיים חשד סביר בעוצמה גבוהה כנגד המשיב", מה גם שסוג העבירה מצביע על מסוכנות והאריכה את מעצרו עד ליום חמישי.

בדיון שנערך ביום חמישי במהלך חול המועד, החלו לייצגו עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, שהגיעו להסכמה עם המשטרה לפיה החשוד ישוחרר בתנאים מגבילים הכוללים הרחקה מהעיר מודיעין עילית למשך חודשיים, אי הימצאות ליד קטינים ברשות היחיד למשך 60 יום והרחקה מהמעורבים למשך תקופה דומה. בנוסף, הפקדה של 2,000 ש"ח, ערבות עצמית וערבות צד ג' בסך 5,000 ש"ח.

עו"ד טל גבאי ועו"ד יהודה פריד

"מהרגע שנכנסתי לתיק, החשוד שוחרר לאלתר" אומר ל'בחדרי חרדים' עו"ד יהודה פריד. "הדברים מדברים בעד עצמם, בהמשך הדרך נילחם על חפותו של מרשי במשטרה, כדי לסגור את התיק שכנגדו".

וביערת הרע מקרבך מעשה מגונה עבירות חמורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד