י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ומה פשר הנעל באחד השקים

נמלט מהחיילים בגבול והפקיר 40 קילו סמים

בדואי נאשם כי הוא ו/או אחרים מטעמו, העמיסו על כלי הרכב בגבול מצרים כ-26 שקים, אך כאשר כוח צבאי התקרב אליהם, עזבו את המקום בחופזה והשאירו על הקרקע בצד הישראלי של גדר הגבול 4 שקים ובהם כ-40 ק"ג סמים מסוג קנבוס וחשיש | הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו

נמלט מהחיילים בגבול והפקיר 40 קילו סמים
חיילים בגבול מצרים צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

תושב כפר ביר הדאג', כפר בדואי באזור הנגב הצפוני, הבריח כמות גדולה מאוד של סמים בגבול מצרים, כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו היום (שלישי) לבית משפט השלום בבאר שבע.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן-קריקון, הנאשם עיד שאהין בן 25, קשר קשר עם אחרים לייבא סמים מסוכנים ממצרים לישראל. בשלהי חודש אלול בשעות הבוקר המוקדמות, הגיע הנאשם עם אחרים למקום הסמוך לגדר הגבול עם מצרים מהצד הישראלי, כשהם מצוידים בשני רכבי שטח.

באותה העת, מספר רב של אנשים התקרבו אל גדר הגבול מצד המצרי כשהם נושאים על גבם כ-30 שקים עם סמים, העבירו את השקים דרך גדר הגבול ועזבו את המקום.

הנאשם או אחרים מטעמו, העמיסו על כלי הרכב כ-26 שקים, אך כאשר כוח צבאי התקרב אליהם, עזבו את המקום בחופזה והשאירו על הקרקע בצד הישראלי של גדר הגבול 4 שקים ובהם כ-40 ק"ג סמים מסוג קנבוס וחשיש.

הפרקליטות הגישה בקשה להאריך את מעצר החשוד עד תום ההליכים נגדו. בבקשה שהוגשה לבית המשפט פירטו בפרקליטות כי ברשותם שיחות שנקלטו בהאזנות סתר המחזקות את הראיות נגדו, וכן שיחות בוואטסאפ הפרטי של הנאשם.

בנוסף, באחד השקים עם הסמים שנתפסו ליד הגדר, אותרה נעל, שהיא בדיוק כמו הנעל אותה הבטיח הנאשם לקנות לבן שיחה מצרי כמה ימים לפני ההברחה.

הברחת סמים גבול ישראל מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד