י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מזעזע > סחר בבני אדם?

39 גופות בהן גופת נער צעיר נמצאו במשאית

בלתי נתפס: המשטרה בבריטניה מצאה משאית ובה 39 גופות של בני אדם בהן גופת נער צעיר • על פי החשד, מדובר במשלוח בני אדם שהגיע מבולגריה כחלק מרשת של סחר בבני באדם

39 גופות בהן גופת נער צעיר נמצאו במשאית
גופות, אילוסטרציה צילום: צביקה לבל

 

39 גופות נמצאו במשאית שהגיע מבולגריה לאנגליה, הגופות נמצאו במחוז אסקס במזרח אנגליה והן ככל הנראה היו חלק מרשת של סחר בבני אדם.

השוטרים הוזעקו לאזור תעשיה בווטרגלייד, בשעה 1.40 היום לפנות בוקר על ידי אנשי רפואה. על פי הדיווח בכלי תקשורת בבריטניה, הקורבנות שנמצאו במכולה הם מבולגריה, 38 מבוגרים ונער אחד.

ה'איבניג סטנדרד' דיווח, כי מפקד המשטרה אנדרו מרינר סיפר כי נהג המשאית - גבר בן 25 מצפון אירלנד - נעצר בחשד לרצח. עוד הוסיף מפקד המשטרה, כי "מדובר באירוע טרגי בו איבדו את חייהם מספר גדול של אנשים. החקירה נמשכת כדי לברר מה קרה, אנו נמצאים בתהליך זיהוי הקורבנות, עם זאת אני צופה שזה יכול להיות תהליך ממושך."

מפקד המשטרה אמר עוד, כי "אנו מאמינים שהמשאית הגיעה מבולגריה ונכנסה למדינה בשבת, 19 באוקטובר, ואנחנו עובדים בצמוד עם שותפינו לחקירה."

"עצרנו את נהג המשאית בקשר לאירוע, הוא נשאר במעצר בזמן שהחקירות שלנו נמשכות. אני מעריך כי האירוע הזה הולך לשבש את פעילותם של עסקים מקומיים באזור ונפעל כדי להבטיח שההפרעה תישאר קצרה ככל האפשר."

עוד דווח, כי המקום משמש לחניה של משאיות רבות הלילות, שם נחים הנהגים שנוסעים נסיעות ארוכות.

ראש הממשלה בוריס ג'ונסון הגיב לאירוע הקשה ואמר: "אני נחרד מהאירוע הטרגי הזה, אני מקבל עדכונים שוטפים ואעבוד מקרוב עם משטרת אסקס כדי לקבוע בדיוק מה קרה, מחשבותיי עם אלה שאיבדו את חייהם ואת יקיריהם".

שרת הפנים, פריטי פאטל, צייצה בטוויטר: "אני המומה ועצובה מהאירוע הטרגי הזה לחלוטין, משטרת אסקס עצרה אדם ועלינו לתת להם את המרחב לנהל את חקירותיהם."

סחר בבני אדם אנגליה בריטניה בולגריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד