י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בדרך לממשלת מיעוט?

הח"כ הערבי החמיא לליברמן - נתניהו תקף

חבר הכנסת של הרשימה המשותפת החמיא בראיון ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על כך שעזב את התעסקותו האובססיבית נגד ערבים ועבר לתקוף את החרדים • "היום הוא מבין, ראית שהוא הפנה את האש לחרדים ולא לערבים"

הח"כ הערבי החמיא לליברמן - נתניהו תקף
ליברמן צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לקראת העברת המנדט לידי יו"ר כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ ובעוד בליכוד מאשימים את המפלגה כי תפעל להקמת ממשלת מיעוט עם הסיעות הערביות יחד עם ישראל ביתנו - נציג הרשימה המשותפת רומז על דיל אפשרי.

בראיון שהעניק חבר הכנסת מדור עבאס יו"ר רע"מ וחבר בסיעת הרשימה המשתפות לרדיו ׳גלי ישראל׳ הוא אמר, "אנחנו לא זועבי׳ס, המשותפת המורכבת מ-4 מפלגות שבאף אחת מהן אין זועבי, מה שלפיד אמר בזמנו... אז אמר, היום בזכות המשותפת לפיד וגנץ מועמדים להרכיב ממשלה".

עבעס אף התייחס לשיתוף פעולה עם אביגדור ליברמן שבעבר היה ידוע כמי שהוביל את המאבק נגד הערבים בישראל ואמר כי, ״גם ליברמן עבר דרך ארוכה, היום הוא מבין, ראית שהוא הפנה את האש לחרדים ולא לערבים״.

ראש הממשלה ויו״ר הלכוד בנימין נתניהו מיהר להגיב לדברים ואמר: ״יצא המרצע מהשק. בתנועה האיסלאמית וברשימה המשותפת מברכים את ליברמן לקראת הימנעותו בהצבעה על הקמת ממשלת מיעוט של השמאל, שתוקם בתמיכת המפלגות הערביות״.

אביגדור ליברמן הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד