י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כך הפכה בית שמש ליעד של משקיעים בתחום הנדל"ן המסחרי

גורמים בענף הנדל"ן: בית שמש היא ראש העין של אזור ירושלים עם הזדמנויות מדהימות בתחום ההשקעה בנדל"ן מסחרי

כך הפכה בית שמש ליעד של משקיעים בתחום הנדל"ן המסחרי
מתחם בי בית שמש צילום: יח"צ

חלקנו מכיר את העיר בית שמש כעיר פריפריה של ירושלים, עיר ששמה עולה בכותרות בעיקר בצלם של מאבקים בין חרדים לחילונים. האמת היא שבית שמש מהווה היום אחד הערים עם קצב הפיתוח והאכלוס הגבוהות ביותר. גורמים בענף הנדל"ן אומרים כי התהליך שעברה ראש העין במרכז עם הפיכתה לעיר שגדלה הן בשטחי הנדל"ן למגורים והן בשטחי המסחר.  גם בית שמש באזור ירושלים והרי יהודה, מייצרת למשקיע הפוטנציאלי הזדמנויות חסרות תקדים בהשקעה בנדל"ן מסחרי בשל הגידול חסר התקדים בשל אפקט הצמיחה המהיר במספר התושבים בעיר.

כדי להבין את אפקט הצמיחה של בית שמש, כדאי לשים לב לנתוני הלשכה המרכזית לסטטיקה שעל פיהם בעיר התגוררו בשנת 2005 66,000 תושבים ובשנת 2018 התגוררו בעיר 118,676 תושבים. במסגרת התב"ע שאושרה לעיר הצפי הוא שבתוך כעשור מספר התושבים בעיר ישליש את עצמו והוא יעמוד על 360,000 תושבים.

כל מי שעובר בכביש 38 לא יכול להתעלם מתנופת הפיתוח והבנייה של השכונות החדשות בעיר בית שמש. כמות התושבים הגדולה טומנת בחובה הזדמנויות חדשות למשקיע העסקי. שטחי המסחר בבית שמש הפכו ליעד מועדף למשקיעים המחפשים להשקיע בשטחי מסחר או אלו שמחפשים להפעיל מקומות מסחר בעיר המתפתחת.

אופייה הייחודי של האוכלוסייה בבית שמש, יוצר צרכים ייחודיים. למרות התדמית שנוצרה לעיר כעיר חרדית היא אינה עשויה מקשה אחת. גם בקרב החרדים קיימים גוונים שונים. כך למשל הקהילה החרדית האנגלו-סקסית ומעמד הביניים החרדי והחרדים החדשים, הם בעלי נוכחות גבוהה בעיר בית שמש.

כוח הקנייה של תתי המגזרים הללו במגזר החרדי, הופכים את ההשקעה בנדל"ן מסחרי לבעל פוטנציאל גבוה הן עבור המשקיע שמתעד להשכיר את הנכס והן עבור הרכוש את הנכס על מנת להפעיל בו מסחר.

הריכוז הגבוה של אוכלוסייה מבוססת עם כוח קנייה המתגוררת ברמה א' בבית שמש. הביא לבנייתה של רצועת עסקים ומסחר שתיתן מענה לתושבים בשכונה ולכלל תושבי בית שמש. רצועת העסקים החדשה תכלול שטחי מסחר רבים ופארקים. בקרוב צפויה עיריית בית שמש להתחיל בהעתקת משרדי העירייה אל האזור המתפתח מה שיגדיל את התנועה של המסחר והעסקים באזור.

 בפתחה של הרצועה ניצב מרכז עסקים חדש מתחם B סנטר היוקרתי. מיקומו של המתחם הניצב בפתחה של רצועת העסקים החדשה בהמשך ישיר למרכז המסחרי הוותיק, מבטיחים תנועה ערה של מסחר וקניות. המתחם משקיף אל ציר תנועה ראשי בעיר בית שמש ומגביר את החשיפה של העסקים והחנויות במסחר לתנועה שעוברת בכביש.

הכירו את הפרויקט היוקרתי>>>>

בימים אלו מתקדם בימים אלו בהשקעה גדולה הפרויקט החדש. הפרויקט שכאמור יהווה השער של רצועת העסקים החדשה בנוי במפרט יוקרתי ובסטנדרט  בנייה גבוה ומתקדם. הפרויקט הוא שילוב נכון של נדל"ן מסחרי ונדל"ן למגורים המשתלבים יחדיו לצד פארקים ושטחים ירוקים מרהיבים ביופיים.

ההערכה היא שערכם של שטחי המסחר בפרויקט יעלה ככל שהעבודה בפרויקט תתקדם ובפרט לאחר השלמת הפרויקט ומעבר של משרדי עיריית בית שמש לאזור.

כל היתרונות הללו הפכו את הפרויקט לדבר הבא בעולם הנדל"ן המסחרי בבית שמש. גורמים עסקיים רבים הביעו התעניינות בפרויקט מתוך הבנה שהפיתוח העצום של בית שמש מוליד הזדמנויות עסקיות שמתחם B סנטר היוקרתי היא הבולטת בהם בהתחשב בנתוני הפתיחה הייחודים של הפרויקט.

רוצים לשמוע יותר פרטים על הפרויקט ? לחצו כאן>>>>

 

בית שמש מרכז מסחרי השקעות נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד