כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

רק ב-012 סמייל: חוסכים עד 30% בהוצאות הטלפון בעסק

012 סמייל לעסקים מאפשרת היום לעסקים לחתוך בהוצאות באמצעות 2 פתרונות שונים וקלים: חיבור המרכזייה הקיימת למערכת של 012 או התקנת מרכזיית ענן ללא צורך לשלם על התקנת מרכזייה

רק ב-012 סמייל: חוסכים עד 30% בהוצאות הטלפון בעסק



עסקים ישאפו תמיד למזער הוצאות. כך זה בימים של שגשוג ועל אחת כמה וכמה בימי האטה או מיתון. זהו לא סוד שעלויות מערכת הטלפון הקווית בעסק נחשבות כהוצאה קשיחה עם אפשרויות וסעיפים מועטים, אם בכלל, הנתונים לשינויים ולהוזלה. אך מתברר שעם 012 סמייל לעסקים, זה פשוט וקל לחסוך עד 30% בהוצאות הטלפון של העסק.

כך זה קורה שיותר ויותר עסקים מגלים כיום שבמקום להשתמש בתשתית הקווית, יש להם אופציה מאוד אטרקטיבית לנהל את מערכת הטלפוניה שלהם באמצעות טכנולוגיות חדישות ומתקדמות, ולהתקדם למרכזייה חסכונית יותר, לעיתים אף מבלי להחליף את המרכזייה הקיימת.

012 סמייל לעסקים מאפשרת היום לעסקים לחתוך בהוצאות באמצעות 2 פתרונות שונים וקלים. האופציה הראשונה היא לחבר את המרכזייה הקיימת בעסק למערכת של 012 סמייל לעסקים. בהליך קצר שנמשך כשעה אחת בלבד, טכנאי 012 סמייל לעסקים משנה את ההגדרות במרכזייה הקיימת כשבסיומו מערכת הטלפוניה בעסק מנותבת ל-012 סמייל לעסקים.

טכנולוגיה נוספת שמציעה 012 סמייל לעסקים היא מרכזיית ענן. משמעותה שאין צורך לבעל העסק להחזיק מרכזייה פיזית משלו בבית העסק. זו מופעלת הישר משרתי 012 סמייל לעסקים. היתרונות ברורים: ראשית, אין צורך לשלם על התקנת מרכזייה. שנית, היא חוסכת את העלויות הכרוכות בהחזקת מרכזייה פיזית הכוללות מימון שינוי שלוחות, הזמנת טכנאים ועוד.

שלישית, מרכזיית הענן מאפשרת לנהל שיחות מכל מקום בעולם ממספר מקומי באמצעות תוכנה מיוחדת. בנוסף, היא מאפשרת לשלם רק על שלוחות מנוצלות, בניגוד למרכזייה פיזית, בה הציוד הנרכש משמש לרוב יותר שלוחות מאשר העסק מנצל בפועל והתשלום עבור כל שלוחה יקר יותר.

הבשורה האמיתית בשני הפתרונות היא בסעיף ההוצאות הקבועות. בעוד כיום העסקים נוהגים לשלם סך של 50 ₪ בגין דמי שימוש חודשיים על כל קו פעיל בעסק, מעתה ישלם בעל העסק 9.90 ש"ח בלבד לחודש על כל קו. המשמעות המיידית הינה חיסכון של 40 ₪ על כל קו.

גם אם תרצו להוסיף קו טלפון נוסף לעסק, לא תצטרכו להמתין עוד מספר ימים עד לבוא הטכנאי. שיחת טלפון אחת וזה מסודר.

בשתי האופציות מציעה 012 סמייל לעסקים מגוון חבילות דקות מותאמות לצרכי העסק. לדוגמא, חבילה של 500 דק' שיחה לכל הרשתות בעלות של 42 ₪ לחודש בלבד. זאת ועוד, לקוחות עם 3 קווים ומעלה יקבלו החזר כספי גבוה מ-012 סמייל לעסקים על שיחות נכנסות.

בשורה התחתונה, השילוב המנצח של פתרונות התקשורת של 012 סמייל לעסקים הוא: תקשורת נקיה ואיכותית, קידמה טכנולוגית, גמישות ומחירים אטרקטיביים. עסקים לא חייבים היום להתבלט איך לקצץ בהוצאות הטלפון. זה מתחיל בשיחת טלפון פשוטה ל-012 סמייל לעסקים, ומסתיים בחיסכון ניכר מידי חודש.
012 סמייל אינטרנט מרכזיה טלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד