ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"תמיד עשה מה שהוא חשב שנכון"

אסון: החייל מנחם מנדל נפצע ונפטר בשמחת תורה

בערב חג שמחת תורה, נפצע אנושות החייל האמריקני מנחם מנדל גולדבלום ז"ל משיקגו בתאונת שרשרת ומותו נקבע בליל שמיני עצרת. חבריו סיפרו על אישיות מיוחדת ואביו הוסיף בפוסט בפייסבוק לספק על האיש הרבגוני שהיה בנו הצעיר  

אסון: החייל מנחם מנדל נפצע ונפטר בשמחת תורה
מנחם מנדל גולדבלום ז"ל צילום: מתוך פייסבוק

החייל היהודי מנחם מנדל גולדבלום שגדל בחב"ד, נהרג בתאונת דרכים ביום ראשון האחרון.

מנחם מנדל ז"ל שירת בחיל הנחתים האמריקני, בבסיס הימי והיה בן 24 במותו. גולדבלום גדל בקהילת חב"ד שבשיקגו, אילינוי, הוא היה מוכשר מאד ואהוב על כל מי שהכיר אותו, כך סיפר חברו לאתר COLlive.com. גולדבלום קיבל את מדליית שירות ההגנה הלאומי, ומדליית שירות הטרור במלחמה העולמית. ביום ראשון האחרון נהרג גולדבלום בתאונת שרשרת בקליפורניה. מותו נקבע בשמיני עצרת - שמחת תורה.

שני נחתים נוספים נפצעו בתאונה, והוטסו במסוק לבית החולים הסמוך, הם נמצאים במצב יציב, כך נמסר מהיחידה של החיילים. "לצערנו נודע לנו כי אירוע עם רכב בבעלות פרטית ב-20 באוקטובר 2019, הביא למותו של ימאי שהוצב במרכז לחימה קרקעית של חיל הים בקליפורניה", כך אמר דובר הבסיס של חיל הים, קמרון אדינבורו.

האב אריה גולדבלום, פרסם פוסט בפייסבוק, וכתב על בנו האהוב שנהרג: "מנחם מנדל גולדבלום, נפטר ביום שני בערב בשעה 19:23 בבוקר שעון קליפורניה, הבן שלי, מנדל נהרג בתאונת דרכים חזיתית, תנו לי לספר לכם קצת עליו: הוא אהב להתלוצץ, לטפס על מבנים גבוהים, לרכוב על אופניים ולהתחבר לזרים. מנדל נהג לרקוד בכיכר טיימס בתלבושת של תרנגול כדי להרוויח כסף, הוא הפך לנחת בחיל הנחתים, ובכל מקום אליו הוא הגיע, התאהבו בו אנשים מטוב לבו הפתוח. למנדל הייתה רוח עצמאית כזו - הוא לא אהב סמכות, או בית ספר, והוא תמיד עשה מה שהוא חשב שנכון. משפחתו וחבריו אוהבים אותו כל כך, וחשים שבורים כל כך בלב שהוא לא יוכל לעבור את שארית חייו איתנו. אני יודע שמנדל מגלה אהבה ואושר בעולם הבא".

לסיום הבטיח האב, "הוא גרם לכל אחד להיות מיוחד ואהוב וקיבל את מי שהוא, זה היה הדבר המיוחד ביותר של מנדל, ואעשה כמיטב יכולתי לזכרו להעביר את מורשתו".

חייל נהרג מנחם מנדל גולדבלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד