כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הברסלבר שרכבו נגנב מתעקש: אחזור לשם שוב

אברהם חזין, חסיד ברסלב תושב ביתר, שרכבו נגנב אתמול במהלך ה'התבודדות' שעשה בפארק בגין, לא מוותר • ל'בחדרי חרדים' הוא אומר: "הייתי בלחץ, אבל אחזור גם היום"

'התבודדות'. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
'התבודדות'. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי



במוקד העירוני של ביתר עילית, התקבל אתמול (ב), סמוך לשעה 19:30 דיווח מאישה, תושבת העיר, שטענה כי בעלה נמצא במצוקה ב'פארק בגין', הממוקם סמוך למבוא ביתר. האישה לא הרחיבה בפרטים אך הלחץ היה גדול.

כמידי ערב במהלך השנים האחרונות, יצא גם אתמול אברהם חזין, חסיד ברסלב ותושב העיר ביתר עילית, למקום ההתבודדות הקבוע שלו בפארק בגין, מרחק דקות ספורות מעיר מגוריו. בסיום ההתבודדות נגנב רכבו על יד ערבים, אך בנס הוא יצא ללא פגע בגופו.

חזין משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את רגעי הדרמה בפארק: "הגעתי לשם בזמן מאד נוח, בזמן השקיעה. שמעתי מכיוון הרכב אנשים מדברים בערבית, זה היה מוזר, כי בדרך כלל המקום שם שקט. בהתחלה לא ייחסתי לכך חשיבות רבה".

אחרי 5 דקות חלה התפנית, "רכב מסוג מאזדה הגיע מכיוון הכפרים הערבים, אחד מהם ראה שאני מסתכל לכיוונם, הם נכנסו לתוך הרכב ופשוט נסעו לכיוון שלי. כשהגיעו קרוב אליי הם התחילו לרדוף אחריי. בשלב הזה חייגתי לאשתי וביקשתי ממנה שתתקשר למשטרה, נכנסתי תוך כדי ריצה לוואדי. הקליטה בסלולארי שלי הייתה אפסית, אשתי נכנסה ללחץ לאחר שהיא ניסתה להתקשר אליי מספר פעמים".

בשלב הזה חזרו הערבים לראש ההר, נצמדו עם רכבם לרכב של חזין וגררו אותו עד לכפר הערבי שלהם. "הם ניסו לנטרל את האיתוראן אך כבר נציג של החברה סיפר לנו שהרכב נמצא בתוך הכפר, רכב צבאי ניסה להגיע אליהם אך כנראה הרכב היה בתוך המשחטות". בינתיים חזין זכה לקבל רכב חלופי.

"הייתי בלחץ, אין לך זמן לחשוב, אתה צריך להתמקד ולדעת בדיוק מה אתה עושה באותו שלב. אני לא מתכוון לוותר על ההתבודדות היומית, אחזור לשם גם היום. ברור שצריכים להיזהר עד כמה שניתן, אבל לא היה מדובר כאן בסכנת חיים אלא בשוד. אני לא מסוגל לוותר על ההתבודדות, לכן ברור לי שאחזור".

עוד בנושא:
ארבעה ערבים גנבו את רכבו של המתבודד הברסלבי
ברסלב התבודדות רכב שוד ביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד