ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פשע בעיר החרדית

סוחר סמים מביתר נחטף, הוכה והושלך בצד הכביש

צעיר תושב העיר החרדית ביתר עילית אותר לפני מספר ימים כשהוא מוטל פצוע בצידי הכביש • מחקירת האירוע עולה כי הצעיר הותקף על ידי שני סוחרי סמים שעבר איתם

פצוע על הכביש. אילוסטרציה
פצוע על הכביש. אילוסטרציה צילום: דיפוזיט פוטו

בחור צעיר תושב העיר ביתר עילית, אותר לפני מספר ימים כשהוא מוטל בצד הכביש סמוך לצומת עציונה על כביש 375 בעמק האלה. שוטרים שאיתרו אותו הזעיקו את צוותי הרפואה, הפצוע קיבל טיפול רפואי ופונה לבית החולים.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי כאשר הוא נשאל על ידי חוקרי משטרה מי תקף אותו, ענה הצעיר, כי מדובר בשני צעירים תושבי האיזור צור הדסה ושדות מיכה. במשטרה פתחו בחקירה, אז התברר כי הפצוע הוא ככל הנראה סוחר סמים שעבר אצל השניים.

דם שנמצא ברכב בו נחטף. צילום: דוברות העירייה

מחומרי החקירה עלה, כי לאחרונה הוא הודיע ל'מעסיקים' שלו כי הוא רוצה להפסיק לעבוד אצלם, אך אלה לא קיבלו את זה בעין יפה.

שני החשודים הגיעו לביתו שבביתר עילית, אחד עם רכב והשני עם אופנוע, הכניסו אותו בכוח לרכב ופתחו בנסיעה. השניים תקפו את תושב ביתר בין היתר גם באמצעות כלים וגרמו לחבלות בכל חלקי גופו והותירו אותו פצוע בצידי הכביש סמוך לצומת עציונה.

שני החשודים בחטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות וסחר בסמים, נעצרו על ידי המשטרה השבוע ומעצרם הוארך עד למחר (שישי). הבחור שהותקף, חשוד בסחר בסמים, נחקר ושוחרר.

מריחואנה שאותרה בביתו של אחד החוטפים. צילום: דוברות המשטרה

בחיפוש שבוצע בביתו של הרוכב, נתפס סם מריחואנה בכמות שלא לשימוש עצמי, הקטנוע ששימש אותו בעת התקיפה. בביתו של החשוד השני אותר הרכב בו נחטף.

מעבר לשני החשודים בתקיפה, עוכבו לחקירה גם 10 חשודים נוספים, בהם גם קטינים, שעל פי החשד רכשו משלושת החשודים סמים באמצעות אפליקציה. בתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים.

סמים ביתר עילית מריחואנה חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד