י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בחג השבועות עולים לירושלים עם 'שיא טרוול'

חברת התיירות המובילה במגזר החרדי מציעה: חוויית אירוח חגיגית במלונות "לאונרדו פלאז'ה" ו"פרימה המלכים" בירושלים בכשרות למהדרין, ובפיקוח טובי המשגיחים. כדי שתחגגו את החג בירושלים, ברמה

מלון לאונרדו פלאז'ה"
מלון לאונרדו פלאז'ה"

'שיא טרוול', המובילה את ענף התיירות בציבור החרדי מציגה: עולים לירושלים לחג השבועות ברמה! כמיטב המסורת, מציעה 'שיא טרוול' חוויית אירוח חגיגית ומלאת תוכן אירוח בחג השבועות הקרב ובשבת שלפניו, באווירת התרוממות בעיר הקודש סמוך לכותל המערבי ולשירת התורה של החג, במלונות "לאונרדו פלאז'ה" ו"פרימה המלכים" בירושלים.

בשיא טרוול, בחרו בקפידה את מלונות היוקרה לחג, בשימת דגש על השילוב המושלם של חג ברמה, עם אווירת הקודש של עיר הקודש, במרחק הליכה מהכותל המערבי, ומציעים חבילות ייחודיות במלונות 'לאונרדו פלאז'ה' ו'פרימה המלכים'.

מלון 'לאונרדו פלאז'ה' ממוקם במרכז העיר, בסמוך לבית הכנסת הגדול ובמרחק הליכה של כעשרים דקות מהכותל המערבי. מלון 'לאונרדו פלאז'ה' מרשת מלונות היוקרה 'לאונרדו', מציע לאורחיו אירוח חגיגי ומושלם בחדרים מפוארים המשקיפים לנופי העיר העתיקה, סעודות חג משובחות בטעם יהודי בכשרות למהדרין, ובפיקוח טובי המשגיחים. לחוג את החג בירושלים, ברמה.

מלון 'פרימה המלכים' ממוקם גם הוא במרכז העיר, סמוך לבית הכנסת הגדול ולחומותיה הציוריות של העיר העתיקה. המלון מציע אירוח חגיגי ומושלם, בחדרים יוקרתיים המשקיפים לנוף ירושלמי ציורי, סעודות חג כיד המלך בכשרות מהדרין, וכמובן, אוויר ואוירת חג של ירושלים, חג שכולו מנוחה ושמחה.

לבחירתכם, היצע נוסף של מיטב מלונות ובתי הארחה יוקרתיים ברחבי הארץ. זה הזמן להבטיח לעצמך חג שבועות ברמה אחרת, חג של אירוח כיד המלך, עשיר בתוכן ובחוויה. ב'שיא טרוול' ממתינים לך עם ההצעה המשתלמת ביותר! חייגו: 03-5788888 לחופשה בשיא!
מלון חופשה ירושלים שבועות נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד