י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בשורה חדשה לניהול כספי הבית בעולם החרדי

כיום, העברות בין חברים או בני משפחה, תשלום לקוסמטיקאית או למוסכניק, או איסוף מהשותפים לצורך תשלום שכר דירה - כולם ניתנים היום לביצוע באמצעות אפליקציות התשלום של הבנקים (פפרפיי של בנק לאומי, ביט של בנק הפועלים ופייבוקס של בנק דיסקונט)

בשורה חדשה לניהול כספי הבית בעולם החרדי
תשלום באפליקציה צילום: יח"צ

הפופולאריות של השימוש באפליקציות התשלום הבנקאיות נמצאת בשיאה.

כיום, העברות בין חברים או בני משפחה, תשלום לקוסמטיקאית או למוסכניק, או איסוף מהשותפים לצורך תשלום שכר דירה - כולם ניתנים היום לביצוע באמצעות אפליקציות התשלום של הבנקים (פפרפיי של בנק לאומי, ביט של בנק הפועלים ופייבוקס של בנק דיסקונט). 

לאחרונה הצטרפה למועדון חברת Bcard, חברת פינטק מפתח תקוה העוסקת בתחום התשלומים מזה מספר שנים. בניגוד לאפליקציות של הבנקים המשמשות בעיקר כאמצעי גבייה והעברת כספים בין שותפים החברה מציעה כרטיס נטען (או יותר) וחשבון וירטואלי אמיתי היכולים להחזיק כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים.

כל לקוח שרוכש כרטיס Bcard מקבל בחינם חשבון דיגיטלי ייחודי שאינו בנקאי ומערכת אינטרנטית, שניתנת לשימוש גם באינטרנט "רימון" ו "אתרוג", המאפשרת שליטה מלאה על כספי המשפחה מכל מקום בעולם יחד עם אפשרות לבדיקת יתרה ושירותים נוספים דרך מענה קולי בצורה המותאמת לטלפונים כשרים.

החשבון הדיגיטלי של bcard הינו בשורה של ממש שכן הוא מהווה פתרון מושלם לחסכון, שליטה בהוצאות ואלטרנטיבה לחשבון הבנק המנותקת מהמערכת הבנקאית המסורתית וללא חשש ריבית.

לאחר ביצוע תהליך של רישום וזיהוי ניתן להתחיל להפעיל בכרטיס הנטען ובחשבון הדיגיטלי בצורה מלאה. ניתן להטעין את החשבון במזומן, בהעברה מחשבון בנק בישראל או מחשבון דיגיטלי אחר. ניתן להטעין את החשבון הוירטואלי גם מכרטיס אשראי בנקאי רגיל.

מנגד- ניתן להעביר מהחשבון וירטואלי כספים לכל חשבון בישראל, להעביר כספים בין חשבון וירטואליים שונים, וכאמור, ניתן לקבל עם החשבון וירטואלי עד שלושה כרטיסים נטענים המחוברים לחשבון וירטואלי ושניתן להשתמש בהם  בכל מקום בארץ ובעולם כמו בכל כרטיס אשראי רגיל.

רק סכום שהלקוח מחליט להעביר לכרטיס הנטען יהיה זמין לשימוש וניתן גם למשיכה חזרה לחשבון וירטואלי במיידי! על כן רמת הסיכון הכספי במקרה אובדן/גניבה היא אפסית.

החשבון הוירטואלי מאפשר ניהול מטבעות שונים (בנתיים דולר, אירו וש"ח) וניתן לבצע בו המרה בין המטבעות בעלות נמוכה מכל בנק או ציינג' מקומי.

אפשרויות השימוש בחשבון וירטואלי רבות בצורה הזו גם להעביר תרומות וקצבאות בצורה מהירה, יעילה ונוחה למוסדות חסד המאפשרים למקבלי הקצבה כלי ושימוש בכל מקום ובצורה יעילה.

תלמידי ישיבה ובנות סמינר מחו"ל – תלמידים רבים הבאים ללמוד בארץ מוצאים את עצמם ללא אפשרות לפתוח חשבון בנק, הכרטיס מהווה פתרון מושלם לבחורי ישיבות ובנות סמינר אלו להתנהלות כלכלית נכונה במהלך שהותם. 

בסופו של דבר מדובר האפליקציות הבנקאיות דומות למדי. הן מספקות חוויית שימוש נוחה ופשוטה בכל מה שקשור בהעברת כספים באמצעות הסלולארי. כדאי לזכור את השיוך הבנקאי של כל אחת מהן ואת האינטרס הבנקאי העומד מאחוריהן. אם המטרה העיקרית שלכם היא ניהול כספים גמישות ונוחות pai של בראונד קארד מציעה מגוון רחב יותר של אפשרויות.

www.braundcard.com

אפליקציות פופולריות תשלומים תשלומים באינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד