י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התחבר לחשמל בצורה פיראטית

תושב בני ברק הואשם בגידול 224 קילו סמים

תושב בני ברק הואשם שגידל סם במשקל של לא פחות מ-224 קילו בדירה ששכר בגבעת זאב | בנוסף לכך הוא יצר חיבור לחשמל בצורה פיראטית ומסוכנת בכדי לחסוך בעלויות הגידול | הוא הודה בכל המיוחס לו 

תושב בני ברק הואשם בגידול 224 קילו סמים
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), הגישה אתמול (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד צעיר בן 22 מבני ברק, בגין גידול סם מסוכן במשקל כולל של 224.4 ק"ג ועבירות נוספות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מוריה ביינה, החל מתחילת שנת 2019 ועד למועד הגשת כתב האישום, שכר הצעיר דירה בשכונת גבעת זאב בירושלים ובשלב מסוים החל לגדל בדירה קנבוס.

הנאשם שתל בשישה חדרים בדירה עשרות שתילים של קנבוס. לצורך גידול הסם רכש והחזיק בדירה ציוד – לרבות מערכת איוורור, דשן, מנורות חשמל, מדי טמפרטורה וכלי עבודה.

בחול המועד סוכות, במסגרת פשיטה של משטרת ירושלים על הדירה, נתפסו שתילי קנבוס במשקל כולל של 224.4 קילוגרם נטו.

בנוסף, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, ובמטרה לחסוך בהוצאות החשמל בתהליך הגידול, הייצור והפקת הסם המסוכן מסוג קנבוס, הנאשם יצר חיבור לא חוקי לקופסאות החיבורים של חברת החשמל הממוקמות בחדר המדרגות של בניין המגורים בה ממוקמת הדירה, אשר התפצל לששת החדרים בדירה בהם גידל קנבוס, כך שהחשמל הזין את הדירה מבלי שזה נשא בעלויות צריכת החשמל המלאות של הדירה. חיבור החשמל בדרך זו יצרה סכנת התחשמלות ושריפה לדירה ולבניין כולו.

שווי החשמל שגנב הנאשם בדרך המפורטת לעיל הינה כ-171,623 שקלים. יצוין כי לנאשם גם לא היה רישיון לעסוק בעבודת חשמל.

יצוין כי הנאשם הודה בכל המיוחס לו.

גידול סמים תושב בני ברק כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד