י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הרכב הפוגע - חתן ביום חתונתו

הקטל בכבישים: צעיר חרדי בן 24 יצא להזעיק עזרה - ונדרס למוות

מזעזע: צעיר חרדי בן 24 נהרג בתאונת דרכים בכביש 20 • רכבו של הצעיר נתקע בשולי הכביש - הוא יצא לכביש כדי להזעיק עזרה, אך למרבה הצער נפגע מרכב חולף ונהרג במקום • "ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו" • תיעוד

הקטל בכבישים: צעיר חרדי בן 24 יצא להזעיק עזרה - ונדרס למוות
זירת התאונה הקטלנית צילום: דוברות מד"א

הבוקר (שישי) בסמוך לשעה 8:30 אירעה תאונת דרכים קטלנית בכביש 20, סמוך מחלף שמריהו מזרח לכיוון צפון. חרדי הולך רגל, בן 24, נפגע מרכב חולף, אך לצוותי מד"א שהגיעו למקום - לא נותר אלא לקבוע את מותו. 

נהג הרכב הפוגע נותר במקום והוא מתוחקר על ידי בוחני תאונות דרכים של משטרת שרון. צוותי זק"א נמצאים בזירת התאונה כדי לכבד את כבוד המת.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הרכב נתקע בשול הכביש, הנהג, הצעיר החרדי תושב בית שמש יצא לכביש כדי להזעיק עזרה - אך למרבה הצער נפגע מרכב חולף ונהרג במקום.

עוד נודע כי הנהג הפוגע הוא חתן ביום חתונתו. לבוחני התנועה של המשטרה סיפר כי הוא נמצא בדרך לחגוג את חתונתו - שצפויה להתקיים בשעות הקרובות. לאחר שנחקר, שוחרר והמשיך לדרכו.

רכבו של הנהג החרדי שנהרג. צילום: נתי סופר

פראמדיק מד"א אלעד דרעי סיפר: "על הנתיב הימני של הכביש שכב הפצוע, גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת התאונה. צילום: נתי סופר

בערלה יעקובוביץ מתנדב זק"א שטיפל בזירה, סיפר כי "מדובר במקרה חריג וקשה. בחור צעיר חרדי בן 24 נתקע עם רכבו בתעלה שבצידי הכביש ויצא על הכביש הסואן ככה"נ כדי לבקש סיוע מעוברי הדרך, רכב שחלף במקום פגע בו בעוצמה. כשהגעתי לזירה ראיתי רכב פרטי תקוע בתעלה שבצידי הכביש, בסמוך על הכביש הראשי שכב הצעיר ללא הכרה כשהוא סובל מחבלות קשות בגופו, צוותי מד"א עשו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצו לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו במשך מספר שעות בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע"י המשטרה".

 

כביש 20 הקטל בכבישים תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד