י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אסון כבד > "כולם בהלם"

מזעזע: ההרוג בתאונה הותיר אלמנה ו-2 יתומים, אביו שוהה בחו"ל

הלם ברמת בית שמש ג': אחד מחשובי האברכים בשכונה בן 24 - נהרג הבוקר בתאונת דרכים מחרידה בכביש 20, כשהוא מותיר אחריו אלמנה ושני יתומים רכים בשנים | אביו שוהה בברדיטשוב לרגל היארצייט ועודכן שם על פטירת בנו | מכריו ל'בחדרי חרדים': "היה אברך יקר שעזר לכולם"

מזעזע: ההרוג בתאונה הותיר אלמנה ו-2 יתומים, אביו שוהה בחו"ל
זירת התאונה הקשה. המנוח ז"ל צילום: נתי סופר/באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת: ההרוג בתאונה הקשה שהתרחשה הבוקר (שישי) בכביש 20 הוא האברך הצעיר הרב נחמן יוסף מרקוביץ ז"ל משכונת רמת בית שמש ג' והוא בן 24 בפטירתו.

הבוקר בסמוך לשעה 8:30 אירעה תאונת דרכים בכביש 20, ממחלף שמריהו מזרח לכיוון צפון. ר' נחמן ז"ל נפגע מרכב חולף, לצוותי מד"א שהגיעו למקום לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. 

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הרכב נתקע בשול הכביש, נחמן יצא לכביש כדי להזעיק עזרה, אז נפגע מרכב חולף ונהרג במקום. 

מתנדב זק"א בערלה יעקובוביץ שטיפל בזירה, תיאר ואמר כי "מדובר במקרה חריג וקשה. בחור צעיר חרדי בן 24 נתקע עם רכבו בתעלה שבצידי הכביש ויצא על הכביש הסואן ככה"נ כדי לבקש סיוע מעוברי הדרך, רכב שחלף במקום פגע בו בעוצמה. כשהגעתי לזירה ראיתי רכב פרטי תקוע בתעלה שבצידי הכביש, בסמוך על הכביש הראשי שכב הצעיר ללא הכרה כשהוא סובל מחבלות קשות בגופו, צוותי מד"א עשו פעולות החייאה ממושכות שבסופם נאלצו לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו במשך מספר שעות בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע"י המשטרה".

נחמן יוסף ז"ל. (באדיבות המשפחה)

המנוח ז"ל הינו בנו של הרב החסיד רבי נחום מרקוביץ מנהל את קרית קדושת לוי בברדיטשוב, בהגיעו לפרקו נישא לבתו של הרב יונה לבל מרמת בית שמש ב', לשעבר בעלים של מסעדת 'נהדר', הוא השתייך לקהילת ברסלב בית שמש. 

אחד מחבריו מספר ל'בחדרי חרדים' רק הלילה עוד ישב והתחזק בחברת ההתחזקות השבועית אנחנו מסרבים להאמין שזה קרה כולם בהלם".

ר' בנצי אוירינג אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "אביו ר' נחום שוחח איתי ולמרות ששוהה בברדיטשוב התחנן משם שיעשו את הלוויה עוד לפני שבת קודש כדי שיזכה להגיע לקבורה מיד. הפעלתי מיד את מי שצריך בשביל לשחרר את גופתו".

זירת התאונה. צילום: נתי סופר

הרב אברהם קאפ יו"ר 'עזרת אחים' ומפקד זק"א בית שמש, הנמצא בדרכו לאבו כביר בכדי לשחרר את גופת ר' נחמן יוסף ז"ל אומר בכאב ל'בחדרי חרדים', "הוא היה אברך יקר שעזר לכולם, שמחת חיים וטוב לב שאין לו גבול".

למגינת לב הוא השאיר אלמנה צעירה ושני יתומים קטנים. 

הלוויתו תצא היום (שישי) ערב שבת קודש בראשית, בשעה 16:00 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות, שם ייטמן.

אביו הרב נחום ששוהה בעיירה ברדיטשוב שבאוקראינה לרגל היארצייט, קיבל את הבשורה הקשה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חרדי נהרג כביש 20 תאונת דרכים קטלנית נחמן יוסף מרקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד