י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המדווח מעורער בנפשו

בעקבות איומים על בית הכנסת כולם התפנו

דרמה בערב שבת בקהילה היהודית בקונטיקט שבארה"ב, בעקבות איומים על פצצה שהוטמנה בתוך בית כנסת מקומי הבניין כולו פונה וכוחות משטרה אבטחו את המבנה מחשש שאכן תימצא פצצה בבניין | לאחר בדיקה התברר כי מדובר באדם מעורער בנפשו שדיווח על כך

בעקבות איומים על בית הכנסת כולם התפנו
ניידת משטרת ניו יורק צילום: unsplash

משטרת ברידג'פורט שבמדינת קונטיקט - ארה"ב. ערכה סיורי אבטחה בבית הכנסת מקומי לאחר שני איומים על פצצה שהוטמנה, ביום שישי האחרון אחר הצהריים סמוך לשעה 14:00.

המשטרה מסרה כי איומים הופנו לעבר בית הכנסת, בשדרת פארק, האיומים כללו פצצות שנמצאות בבית הכנסת. הבניין פונה, כולל ילדים קטנים שהיו באותה שעה בפנים. יחידה מיוחדת של המשטרה הוזעקה כדי לסרוק את הבניין, ויחידת נטרול פצצות של משטרת קונטיקט הוצבה למקרה שאכן ימצאו פצצות בבניין. לאחר חיפוש מדוקדק הרשויות מסרו כי לא מצאו מטעני נפץ.

החוקרים העלו בחקירתם כי שיחת הטלפון על אודות האיומים הגיעה מאדם בשנות ה-60 לחייו המתגורר בפלורידה. המשטרה אמרה כי לאיש היסטוריה של מחלות נפש וכי הוא ביצע שיחות מסוג זה בעבר וכי אין איום על בית הכנסת, והמשטרה בקשר עם משפחתו של האיש, כדי שישגיחו עליו וימנעו ממנו גישה לטלפונים.

ג'ודי אלרין, מנכ"לית הפדרציה היהודית של ניו הייבן, אמרה כי הם נבהלו לשמוע על מה שאירע בברידג'פורט. "הפדרציה היהודית של ניו-הייבן עצובה לשמוע על איום הפצצה בברידג'פורט היום, אך יש הקלה שכולם בטוחים. בסוף השבוע הקרוב אנחנו מציינים שנה למתקפה הרצחנית בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג, וכאשר אנו מבכים את אובדן המתפללים, אנו גם נותרים בכוננות גבוהה כאשר אירועים אנטישמיים ממשיכים להכות את קהילותינו ברחבי העולם".

התראה על פצצה בית כנסת קונטיקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד