י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יסגרו על אחדות?

לאחר נתק: בני גנץ יגיע לפגישה עם נתניהו

למרות שהמנדט נמצא בימים אלה בידיו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, הוא זה שיגיע לפגישה עם יו"ר 'הליכוד' ולא ההיפך | האם ייצא עשן לבן ותוצג ממשלת אחדות? קשה להאמין | בתוך כך מחר ייפגשו צוות המו"מ של 'כחול לבן' עם הצוותים של 'הליכוד' ו'ישראל ביתנו' | גנץ ייפגש עם ליברמן

 לאחר נתק: בני גנץ יגיע לפגישה עם נתניהו
בני גנץ עם נתניהו בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שבמוצאי ראש השנה היתה אמורה להתקיים פגישה משותפת בין ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו לבין יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ ובוטלה ברגע האחרון - גנץ צפוי להיפגש עם נתניהו לפגישה שלישית מאז שנכנס לחיים הפוליטיים, וראשונה מאז המנדט עבר לידי גנץ.

בהודעה משותפת ששיגרו הערב (מוצאי שבת) 'הליכוד' ו'כחול לבן' הודיעו המפלגות כי ראשיהן, בני גנץ ובנימין נתניהו יפגשו מחר (יום ראשון) בשעה 17:30, כשהמיקום של הפגישה מעלה סימני שאלה, שכן בני גנץ צפוי להגיע דווקא אל בנימין נתניהו, כאשר המנדט נמצא בימים אלה אצלו.

על פי ההודעה של המפלגות, השניים יפגשו בלשכתו של נתניהו בקרייה בתל אביב, כשייתכן והפגישה תעסוק בנושאים ביטחוניים ולכן נבחר המיקום בקרייה, כאשר גנץ כבר נועד בשבועות האחרונים עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי לפגישה שעסקה בנושאים הביטחוניים.

למחרת ביום שני ייפגש ח"כ בני גנץ עם יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן. הפגישה תתקיים בשעה 13:30 בכנסת והיא סגורה לתקשורת.

יצוין כי מחר צפויים צוותי המו"מ של 'כחול לבן' ושל 'הליכוד' להיפג שבכפר המכבייה בעשה 14:00 כשבשעה 16:00 צפויים להיכנס למו"מ הצוות של 'ישראל ביתנו'.

 

בני גנץ הרכבת ממשלה בחירות 2019 בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד