כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מעצר אלים ואכזרי"

הנער שתקף באלימות בבני ברק נעצר בליל שבת

בליל שבת נעצר צעיר על ידי שוטרים בביתו בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, תוך שהוא מתנגד ותוקף שוטרים • עובר אורח סיפר בצאת השבת ל'בחדרי חרדים' כי זה היה "מעצר אלים ואכזרי, במהלכו היכו את הנער מכות נמרצות בחדר מדרגות לעיני כל השכנים"

הנער שתקף באלימות בבני ברק נעצר בליל שבת
מעצר בבני ברק/אילוסטרציה צילום: ארגון השומרים

נער צעיר נעצר בשבת בבני ברק, לאחר שנטען שתקף בני משפחה בליל שבת ובהמשך חשוד שתקף שוטרים שהגיעו לעוצרו.

בליל שבת בסמוך לשעה 2:00, נעצר צעיר על ידי שוטרים בביתו בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, תוך שהוא מתנגד למעצר ועל פי החשד תקף שוטרים.

מאיר, עובר אורח סיפר בצאת השבת ל'בחדרי חרדים' כי זה היה "מעצר אלים ואכזרי, במהלכו היכו את הנער מכות נמרצות בחדר מדרגות לעיני כל השכנים". לדבריו, משפחתו של הנער התחננו לשוטרים שהם שומרים שבת ושהוא לא יכול לנסוע בניידת בשבת, אך השוטרים הפעילו כוח אלים והכניסו את הנער לניידת בכוח ולקחו אותו לתחנה".

במשטרה אומרים כי אמש בליל שבת, נכנס החשוד לדירה ברחוב גניחובסקי בבני ברק, שם על פי החשד תקף את בני הבית על רקע סכסוך קודם בינו לבין אחד מיושבי הבית, ולאחר מכן ברח מהמקום.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום ביצעו סריקות שהובילו תוך זמן קצר לאיתור החשוד בתקיפה - בביתו ברחוב קובלסקי. כשהבחין בשוטרים, כך אומרים במשטרה, התנגד למעצרו ואף תקף שוטר.

החשוד בשנות ה-20 לחייו נלקח לחקירה ובתום החקירה נכלא. הערב (מוצ"ש) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט שלום בתל אביב.

מעצר אלים תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד