י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נזק אדיר"

מנהלת החרדים הצבאית תתארח בישיבת בית שמעיה?

ישראל כהן, דוברו של רא"ע ב"ב פרסם היום בטוויטר, כי "‏ישיבת בית שמעיה בבני ברק תארח מחר בצהריים את מנהלת החרדים בצבא יחד עם מדור הפסיכוטכני בלשכת הגיוס תל השומר" • אולם, מבדיקת 'בחדרי' עולה כי לא היו דברים מעולם

מנהלת החרדים הצבאית תתארח בישיבת בית שמעיה?
צילום: דוד כהן, פלאש 90

ישראל כהן, עיתונאי קול ברמה המשמש גם כדוברו של ראש עיריית בני ברק פרסם היום בטוויטר, כי "‏ישיבת בית שמעיה בבני ברק תארח מחר בצהריים את מנהלת החרדים בצבא יחד עם מדור הפסיכוטכני בלשכת הגיוס תל השומר. האם זה מעיד על שיתוף פעולה עתידי עם הישיבה או סתם ביקור שגרתי". 

אולם, מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה, כי מנהלת החרדים הצבאית צפויה בכלל לשהות בצפון בסיור בפלגת "חץ" החרדית.

גורם צבאי אמר ל'בחדרי חרדים', כי כחלק מהפעילות שעושה מנהלת החרדים לטובת בוגרי הישיבות המתגייסים לצה"ל, הוחלט לקחת את המדור הפסיכוטכני לסיור היכרות מיוחד עם הציבור החרדי, כשבמהלכו הם אמורים להיפגש עם ראש ישיבה מפורסם שיסביר להם על הציבור החרדי. זה לא סוד שבוגרי הישיבות המעוניינים להתגייס נתקלים בקושי מסוים במבחן הפסיכוטכני , קושי שיכול להימנע עם גישה נכונה לציבור הזה. לשם כך יזמו במנהלת את הסיור המיוחד, אך אנשי המנהלת לא ישתתפו בו. "מנהלת החרדים הצבאית עושה ותעשה ככל יכולתה למען בוגרי הישיבות המעוניינים בשירות משמעותי בצה"ל, תקל עליהם ותעזור להם ככל הניתן", אמר אותו גורם.

"פשוט הזוי שמישהו שמתיימר להציג את עצמו כעיתונאי, מפרסם הודעה כזו בלי לבדוק לפני, ובלי לחשוב על הנזק שהודעה כזו יכולה לגרום, שזהו כמובן נזק אדיר", סיכם אותו גורם.

ישראל כהן מנהלת החרדים הצבאית בית שמעיה סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד