י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יתמכו או יטרפדו

שי נתן יקבל שדרוג בעירייה; כיצד ינהגו סייעות ש"ס ודגל התורה?

חבר מועצת העיר אלעד שי נתן צפוי להשתדרג לתפקיד מנכ"ל העירייה, במקומו של זאב קשש שעזב את תפקידו בשל מתח פוליטי עם ראש העיר ישראל פרוש • כזכור, נתן הוא זה שטרפד את התמודדות פינדרוס • בשל הסיבה הזו - לא ברור כיצד ינהגו נציגי סייעות דגל וש"ס בעיר

שי נתן יקבל שדרוג בעירייה; כיצד ינהגו סייעות ש"ס ודגל התורה?

שנה לאחר מערכת הבחירות הסוערת בעיר אלעד, חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי צפוי להשתדרג לתפקיד מנכ"ל העירייה, במקומו של זאב קשש שעזב את תפקידו בשל המצב הפוליטי בעיר.

על פי הדיווח, נתן המשמש כחבר מועצת העיר הודיע על פרישתו ממועצת העיר, ובימים הקרובים צפוי להתמנות למנכ"ל העירייה תחת ראש העיר ישראל פרוש שניצח את הבחירות ברוב מוחץ, כנגד התנגדות גדולה מש"ס ו'דגל התורה'.

המינוי של נתן הופך למעניין, שכן נתן היה זה שעמד מאחורי העצירות שבלמו את מועמדותו של יצחק פינדרוס שהיה מועמדם של סיעות דגל התורה וש"ס לתפקיד ראש העירייה, כאשר בג"ץ פסל את מועמדתו.

במערכת הבחירות הסוערת שהתנהלה לפני שנה בדיוק, הופעלו חוקרים פרטיים כנגד יצחק פינדרוס, שהעביר את כתובת מגוריו לעיר אלעד כדי להתמודד בה לראשות העיר, והוכיחו כי פינדרוס אינו מתגורר בעיר. בג״ץ קיבל את טענותיו של נתן ואסר על ההתמודדות של פינדרוס.

בשל הסיבה הזו, לא ברור כיצד ינהגו נציגי סיעות דגל התורה וש"ס בעיר, כאשר במערכת הבחירות הוטחו האשמות כנגד שי נתן שהוא פעל כנגד מי שהיה למועמדם של גדולי ישראל.

סיעות ש"ס ודגל התורה מחזיקים בכוח של תשעה נציגים מתוך חמישה עשר הכוללים את כל המועצה, ואם יתאגדו יחד עם ברק צברי שהיה חלק מהגוש הפוליטי בבחירות - מינויו של נתן יטורפד.

כזכור, לאחר ש'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי המנכ"ל הקודם שהיה מינוי מטעם דגל בתורה נאלץ לעזוב את תפקידו בשל מתחנות פוליטית בין ראש העיר לדגל התורה - בדגל טענו כי קשש פוטר על רקעו פוליטי.

יו"ר דגל התורה, חבר הכנסת משה גפני אמר אז, "זהו דבר שלא מקובל במקומותינו, להשאיר אדם בלי פרנסה ולפטר מנכ"ל מצוין רק בגלל נושא פוליטי״, שהוא הוסיף ושיגר איום ברור כי, ״אנחנו נזכור את זה ושידע ראש העיר שיש גם מחר".

שי נתן אלעד ש"ס דגל התורה יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד