כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מאמצים להבאת גופתו

הותר לפרסום שמו של הישראלי שטבע בסיני

הותר לפרסום שמו של הישראלי שטבע ביום שישי בסיני • אזרחים שהיו בחוף משו את הישראלי לאחר שטבע במהלך צלילה לחוף כשהוא ללא רוח חיים • מיד עם קבלת הדיווח נוצר קשר עם זק"א, משרד החוץ, המשטרה וחברת הביטוח במאמצים לעזור ולסייע ככל הניתן למשפחה בכדי להביא את גופתו של המנוח לקבורה בישראל

הותר לפרסום שמו של הישראלי שטבע בסיני
ג'והנה גירון pkta 90

יונתן פלד, בן 82 מקיבוץ מעברות שבעמק חפר, טבע למוות ביום שישי האחרון כשנכנס לצלול בראס אבו גלום בדהב שבסיני. אזרחים שהיו בחוף משו את הישראלי לאחר שטבע במהלך צלילה לחוף כשהוא ללא רוח חיים. מיד עם קבלת הדיווח נוצר קשר עם זק"א, משרד החוץ, המשטרה וחברת הביטוח במאמצים לעזור ולסייע ככל הניתן למשפחה בכדי להביא את גופתו של המנוח לקבורה בישראל. מצאת השבת ממשיכים המאמצים בסיוע חדר המצב של משרד החוץ כדי לקבל את שחרור הגופה מבית החולים המצרי בסיני והבאתו לישראל דרך מעבר הגבול טאבה שבאילת.

מדוברות זק"א נמסר, כי "סמוך לכניסת השבת התקבל דיווח במוקד זק״א על אזרח ישראלי בן 82 תושב עמק חפר שטבע במהלך צלילה בחוף ראס אבו גלום בדהב שבסיני למוות.

חיים ווינגרטן ראש אג"מ זק"א: "מדובר במקרה קשה ומצער, אזרחים שהיו בחוף משו את הישראלי לאחר שטבע במהלך צלילה לחוף כשהוא ללא רוח חיים. מייד עם קבלת הדיווח יצרנו קשר עם משרד החוץ המשטרה וחברת הביטוח במאמצים לעזור ולסייע ככל הניתן למשפחה בכדי להביא את גופתו של המנוח לקבורה בישראל. מצאת השבת ממשיכים המאמצים בסיוע חדר המצב של משרד החוץ כדי לקבל את שחרור הגופה מבית החולים המצרי בסיני והבאתו לישראל דרך מעבר הגבול טאבה שבאילת".

הוא הוסיף, כי "המנוח טרם יציאתו לסיני עשה ביטוח נסיעות חו"ל מה שמסייע משמעותית בתהליך הבאתו לקבורה בישראל, אנחנו מדגישים ומבקשים מכל אחד טרם היציאה מישראל לחו״ל לעשות ביטוח נסיעות לכל צרה שלא תבוא וכדי למנוע עוגמת נפש והוצאות כבדות מיותרות במקרים קשים חס ושלום".

מהקיבוץ נמסר: "יונתן היה איש של שלום, שפעל רבות לקידום שוויון וצדק. בין היתר היה מזכיר הקיבוץ, חקלאי ומחנך"

 

סיני טביעה זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד