י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ראיתי את הרבבות שליוו אותו"

נתניהו ניחם את בניו של הגר"נ קרליץ זצ"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הערב (מוצאי שבת) מכתב תנחומים אל בנו של הרב קרליץ, ראש עיירית בני ברק לשעבר מרדכי קרליץ • במכתב כתב נתניהו, כי "ראיתי את תמונות הרבבות שליוו את הרב קרליץ בדרכו האחרונה. הבכי והמספד נבעו מעומק הלבבות הם שיקפו את הכרת התודה של כל שדרות הציבור החרדי על פועלו של הרב לזיכוי הרבים"

נתניהו ניחם את בניו של הגר"נ קרליץ זצ"ל
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שליח מיוחד מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצאי שבת) לביתו של פוסק הדור הגר"נ קרליץ זצ"ל כדי לשגר מכתב ניחומים אל בנו של הרב קרליץ, ראש עיירית בני ברק לשעבר מרדכי קרליץ בשמו של ראש הממשלה נתניהו.

במכתב כותב ראש הממשלה נתניהו, "אני דואב עמוקות איתך ועם משפחתך הנכבדה על פטירת אביכם, גאון התורה הרב שמריהו יוסף ניסים קרליץ זצ"ל. זוהי אבדה גדולה לעם היהודי כולו. ליבי אתכם ואני מוסר את מלוא תנחומי".

מכתב התנחומים של נתניהו

נתניהו מספר במכתבו על גדולתו של הרב קרליץ שהוא מזכיר כי הוא שקד יום ולילה על תלמודו שהוא מציין כי "לצד עמידתו בראש כולל ׳חזון איש׳ וכהונתו כרבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק הוא הקים את בית דין צדק בני ברק לדיני ממונות על פי משפט התורה כשהיא ועד הישיבות וכחבר מועצת גדולי התורה הוא תרם רבות לפריחה של עוצם התורה במדינת ישראל".

ראש הממשלה מוסיף עוד ומציין כי "ראיתי את תמונות הרבבות שליוו את הרב קרליץ בדרכו האחרונה. הבכי והמספד נבעו מעומק הלבבות הם שיקפו את הכרת התודה של כל שדרות הציבור החרדי על פועלו של הרב לזיכוי הרבים".

בנימין נתניהו הגר''נ קרליץ מכתב ניחומים מרדכי קרליץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד