כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אורנג' מציגה: Clear Max - קבע את תקציבך

אורנג' יוצאת במהפכה שיווקית: שלם כפי שהשתמשת, עם אפשרות לקביעת רף מקסימלי לתשלום • בפנים: פרטי התוכנית והסבר מלא • אל תחמיצו

אורנג' מציגה: Clear Max - קבע את תקציבך



אורנג' משיקה את Clear Max - מהלך צרכני פורץ דרך, במסגרתו, לראשונה בענף התקשורת בישראל, הלקוח קובע את מקסימום התקציב החודשי שלו. בתקרת החיוב המקסימאלית יוכל הלקוח להמשיך לדבר ולסמס ללא תשלום נוסף עד 2000 דקות והודעות.

הצלחת Orange clear והרצון לתת מענה רחב וכולל לא רק לדפוסי שימוש השונים של הלקוחות, אלא גם לדפוסי התנהגות צרכנית שונה הולידה את תוכניות clear max.

ממחקרים אשר בוצעו על ידי החברה עולה כי מעבר למענה רחב הניתן כיום למגוון דפוסי השימוש, יש צורך לתת מענה לאלו אשר ההתנהגות הצרכנית שלהם שונה, והם מעדיפים תוכניות על פי צריכה, ללא חריגה, ללא התחייבות לחבילה קבועה מראש, במחיר אטרקטיבי.

עוד עולה מהבדיקות כי לחלק מלקוחות אלה ישנה העדפה ברורה לשליטה על ההוצאה הסלולארית כולל עצירת החיוב, אך רק במידה וידעו על כך מראש. הורים לילדים לדוגמא, העידו כי מערכת התראות אשר בסיומן נפסק החיוב נותנת מבחינתם מענה צרכני וחינוכי.

ללקוחות אחרים, אשר רוצים להשתמש ללא דאגה בסלולארי מדרגת ה- 200 כולל השימוש שלאחריה, נותנת שקט נפשי והרגשת שליטה מלאה.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת שיווק, התוכן ומנועי הצמיחה מציין כי Orange Clear היא תפיסת עולם החובקת את כל פעילויות החברה, שביסודה מתקיימים שלשה תנאים – פשטות בהירות ושקיפות. "התוכניות אשר הושקו לפני מספר חודשים היוו את פריצת והן זוכות לשבחים רבים ולהצלחה רבה בקרב הציבור, עד עתה הצטרפו לתוכניות כ – 250 אלף לקוחות. אני בטוח שגם תוכניות אלו יקצרו הצלחה בשל ההתאמה שלהם לתקופה ולצרכים".

באורנג' מסבירים את הצעד בכך שבמקביל לדרישה של חבילות 'ללא הגבלה' אנו עדים לניצנים של עידן חדש, בו הלקוח מעוניין להגביל צריכה מראש ולשלם רק על מה שצריך. ללקוחות האלו אנו נותנים מענה – משלמים בדיוק על מה שצורכים תוך מודעות רציפה לגובה החשבון והיכולת להגבילו, ללא התחייבות מראש לחבילה. לקוחות שידברו פחות מתקרת החיוב ישלמו בדיוק על מה שצרכו.

Orange max

תוכנית תעריף אחיד משתלמת – 25 אג' – לדקת שיחה/ הודעת טקסט/ 1 מגה.

אין מחיר חודשי לתוכנית, רק מינימום שימוש בסך 35 שקל = 140 יחידות של שיחה/ הודעות טקסט/ גלישה.

קביעת תקרת חיוב עליונה של 100 שקל/ 150 שקל/200 שקל - אך משלמים רק על פי צריכה בלבד
כלומר ניתן לשלם עוד פחות מהתקרה הנקובה.

בתקרת החיוב המקסימאלית של 200 שקל ממשיכים לדבר ולסמס חופשי עד 2000 דקות /sms, ניתן גם להמשיך לגלוש ללא הגבלה תוך האטת קצב.

מקבלים התראה ב – 75%, 90% ו-100% - את ההתראות מקבל בעל הקו וכל מי שיבחר בנוסף (מתאים מאוד להורים וילדים – שניהם יכולים לקבל את ההתראות).

ניתן לעדכן את תקרת החיוב במגוון ערוצים: כוכבית ייעודית *5334, אתר ייעודי, פורטל Orange ונציג שירות.

כחלק מהמלך הוקם אתר ייעודי לטובת הלקוחות בו ניתן לראות מצב חשבון עדכני, שימושים וחשבוניות אחרונות, לעדכן את תקרת החיוב, לקבל מידע על תפעול המכשיר ולהירשם לשירותים וחבילות.

החשבונית של תוכניות Orange Max הותאמה במיוחד והיא פשוטה ובהירה ביותר.

הלקוח יכול לרכוש חבילות מעבר לתקרת החיוב.

חבילות גלישה ללא הגבלה עם האטת קצב בסיומן:
250 MB ב-35 שקל.
1 GB ב-45 שקל.
2 GB ב-60 שקל.

שירות אחריות ותחזוקה ב-29.9 שקל לחודש.

חבילת TV ללא הגבלה ב19.9 שקל לחודש.

חבילת מוזיקה ללא הגבלה ב9.9 שקל לחודש.
אורנג פרטנר מהפכה תוכנית ייחודית סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד