י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת פגישתו עם גנץ

נתניהו: צריך ממשלת אחדות בגלל המצב הביטחוני

נתניהו לקראת פגישתו עם גנץ היום בצהריים: "צריך להקים ממשלת אחדות על רקע המצב הביטחוני והלאומי"

  • כ"ח תשרי התש"פ
נתניהו: צריך ממשלת אחדות בגלל המצב הביטחוני
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: יונתן זינדל/גרשון אלינסון, פלאש 90

לקראת פגישתו עם יו״ר כחול לבן בני גנץ הצפויה להתקיים היום (ראשון) בשעות הצהרים, ראש הממשלה בנימין נתניהו שב ומפציר כי המחויבות היא להקים ממשלת אחדות בגלל המצב הביטחוני והמצב הלאומי בישראל, והוא מקווה כי זה יקרה כבר בימים הקרובים, כך לדבריו.

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו, ״אנחנו רואים מה מתרחש במזרח התיכון. המזרח התיכון שוב עובר טלטלה - לבנון סוערת, עיראק סוערת, סוריה סוערת, ואיראן שועטת בכל המרחבים הללו. אנחנו יודעים שהכוח ששירת אותנו עד עכשיו חייב להתעצם בהמשך, אל מול כל התופעות הללו. זה מחייב החלטות קשות מאוד. מה שנאמר על ידי ועל ידי הרמטכ"ל, זה לא ספין, זה שיקוף של המציאות, של אתגרי ההווה ואתגרי העתיד הקרוב״.

לדבריו, ״אנחנו צריכים להחליט החלטות קשות שמחייבות ממשלה עם כתפיים רחבות, לכן החשיבות ביצירת ממשלת אחדות לאומית רחבה. זו לא שאלה פוליטית, זו שאלה לאומית ושאלה ביטחונית ראשונה במעלה. אני מקווה שנוכל לקדם את היעד הזה בימים הקרובים. זו הייתה מטרתי מיד אחרי הבחירות, וזו נשארה המטרה שלנו. זה מה שמדינת ישראל זקוקה לו בעת הזאת״.

נתניהו הוסיף כי ״המדינה זקוקה לעוד כמה דברים והיא מקבלת אותם, למשל פתיחת משרד אוקראיני בירושלים. אנחנו שומעים הרבה על אוקראינה בזמן האחרון. זו התקדמות אחת. יש גם התקדמות שנייה בתחום המדע״.

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד