ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בניגוד לדעת אביו

זהו התחום שמתחיל ללמוד בן ראש הממשלה

בפתח ישיבת הממשלה בירך בנימין נתניהו את הסטודנטים לרגל תחילת השנה האקדמית וסיפר כי בנו אבנר מתחיל ללמוד ארכאולוגיה בירושלים - למרות דעתו של ראש הממשלה שרצה שילך על מקצוע אחר

זהו התחום שמתחיל ללמוד בן ראש הממשלה
אבנר נתניהו צילום: לע"מ

לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית, ראש הממשלה בנימין ניצל את פתיחת ישיבת הממשלה המתוקשרת כדי "לברך את כל הסטודנטיות והסטודנטים בשנת לימודים מוצלחת", בהמשך חשף פרטים מעניינים אודות דרכו האקדמית של בנו אבנר.

נתניהו איחל הצלחה לסטודנטים והוסיף, "זה כולל גם את בני אבנר שמתחיל לימודי ארכאולוגיה בירושלים. חרף ניסיוני לכוון אותו להיות חוקר תנ"ך, הוא החליט לפחות בשלב הזה ללכת בנתיב הזה. אני מאחל לכל הסטודנטים והסטודנטיות שילכו בנתיב שלהם, ירחיבו דעת, גם למען עצמם וגם למען המדינה שלנו, ולמען האנושות" אמר רוה"מ.

בנו הצעיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו -אבנר - "עשה כותרות" כבר לפני מספר שנים, אז העפיל לחידון התנ"ך העולמי וזכה בתואר הסגן השני. במהלך החידון המסורתי של יום העצמאות כבר דורג אבנר נתניהו במקום הראשון, אבל דווקא על שאלת ראש הממשלה ענה תשובה חלקית בלבד, ולכן סיים במקום השלישי.

כזכור, גם בשבוע שעבר עלה אבנר לכותרת כשנטל חלק בשעשועון טלוויזיה של כאן 11 ובשאלה שקשורה היתה במאכלי טריפה הצהיר כי הוא אוכל רק אוכל כשר.

אבנר נתניהו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד