י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כסות והצגה?

החלה פגישת המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן

בשעה זו נועדים צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן • בפגישה משתתפים ראש צוות המו״מ מטעם כחול לבן, ד״ר יורם טורבוביץ ולצידו שלום שלמה. מטעם הליכוד משתתפים השר יריב לוין ועו״ד מיכאל ראבילו • יריב לוין: "האם פניה של כחול לבן לממשלת אחדות רחבה, או פניה לקיים כאן כאילו מו"מ, ולקיים מו"מ אחר עם איימן עודה?" 

החלה פגישת המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן
חברי צוות המו"מ צילום: באדיבות המצלם

החלה הפגישה הראשונה של צוותי המו״מ של כחול לבן והליכוד בכפר המכבייה, לראשונה מאז הטלת המנדט להרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ.

בפגישה משתתפים ראש צוות המו״מ מטעם כחול לבן, ד״ר יורם טורבוביץ ולצידו שלום שלמה. מטעם הליכוד משתתפים השר יריב לוין ועו״ד מיכאל ראבילו.

ראש צוות המו״מ מטעם הליכוד, השר יריב לוין אמר בפתח הישיבה: ״אנחנו מגיעים היום לישיבת המשא ומתן על פי הזמנת כחול לבן כאשר אנחנו מייצגים את כל גוש הימין המונה 55 ח״כים".

"אנחנו מגיעים בהחלט ברצון טוב. כפי שאמרנו כל הזמן, אין שום דרך אחרת אלא ממשלת אחדות על פי מתווה נשיא המדינה, ולכן אנו חושבים שנכון היה לקיים מו״מ מהיר ומואץ כדי להגיע להסכם. אמר השר לוין והוסיף, כי "רצינו לעשות את זה כשהמנדט היה בידינו, ואנחנו נכונים לעשות את זה גם כשהמנדט בידיו של בני גנץ".

"אני מתכוון להעלות בפתח הישיבה שני נושאים שלטעמי מחייבים תשובה והם הבסיס לכל הדיון: לקבל סוף סוף תשובה האם כחול לבן מקבלת את מתווה הנשיא, שהוא הדרך היחידה להקים ממשלת אחדות, זו הדרך הנכונה לבחור בה כדי להקים ממשלה".

"השאלה השניה" אומר לוין, "היא האם המו״מ שמתקיים כאן הוא אכן מו״מ אמיתי, או שזו כסות והצגה כאשר המו״מ מתקיים בעצם במקום אחר עם איימן עודה ועם הרשימה המשותפת להקמת ממשלת מיעוט".

"כל אזרח במדינת ישראל, ויש הרבה אזרחים מודאגים היום, רוצה לקבל תשובה חדה וברורה האם פניה של כחול לבן לממשלת אחדות רחבה, או פניה לקיים כאן ״כאילו״ מו״מ, ולקיים מו״מ אחר עם איימן עודה כדי להקים ממשלת אחדות שבה תהיה אחדות בינם לבין הרשימה המשותפת, ולא בין כלל עם ישראל ובין כלל המפלגות שמאמינות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אלה שתי השאלות שנציג בפתח הישיבה ואני מקווה שסוף סוף נקבל עליהן תשובות".

יריב לוין מפלגת כחול לבן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד