י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שעה טובה ומתוקה: דרך חגיגית לציין Happy Hour במשרד

החגים אולי מאחורינו, ואיתם חלפו להם גם הרמות הכוסית ואירועי החברה, אבל גם בשגרה יש לנו לא מעט תירוצים לקחת הפסקה קצרה באמצע יום העבודה • במקומות עבודה רבים יש להפסקה הזו גם שם פשוט וקליט: "Happy Hour" • אם אתם מנצלים את הזמן הזה לטובת בירה או פיצה, בהחלט הגיע הזמן לגוון ולהפוך את השעה הזו לחוויה שונה, טעימה ובעיקר מתוקה

שעה טובה ומתוקה: דרך חגיגית לציין Happy Hour במשרד
סידורי שוקולד צילום: רוי שוקולד

החגים אולי מאחורינו, ואיתם חלפו להם גם הרמות הכוסית ואירועי החברה, אבל גם בשגרה יש לנו לא מעט תירוצים לקחת הפסקה קצרה באמצע יום העבודה. במקומות עבודה רבים יש להפסקה הזו גם שם פשוט וקליט: "Happy Hour". אם אתם מנצלים את הזמן הזה לטובת בירה או פיצה, בהחלט הגיע הזמן לגוון ולהפוך את השעה הזו לחוויה שונה, טעימה ובעיקר מתוקה.

זריקה של אנרגיה ואושר באמצע יום העבודה

מגשי אירוח שוקולדיים תמיד עושים את העבודה, בין אם אתם מתכננים הרמת כוסית או ישיבת הנהלה. מצד שני, כשמדובר בהפסקה השבועית שבה מתכנסים כל החבר'ה ממחלקות השיווק, הפיתוח, משאבי האנוש והכספים, אין ספק שכמה פינוקים מתוקים יספקו את זריקת האנרגיה הדרושה.

דרך נהדרת להשיג את  המטרה היא באמצעות מגש סושי גדול וצבעוני, אבל במקום אורז ואצות תמצאו בו פרלינים בשלל מילויים וטעמים, מקרונים ועוד שפע של מנות קטנות ומפנקות. גם חובבי המריר האיכותי ימצאו במגש העשיר הזה את המענה לטעם האישי שלהם, לדוגמה בטראפלס וויסקי מריר עם אבקת קקאו, ומי שמקפיד על תזונה טבעונית ישמח לגלות שיש גם לא מעט פינוקיים ייחודיים בשבילו, כמו פרלין תפוז אלכוהולי, פרלין קפה ועוד.

פרלינים, מקרונים או מקופלת ענקית?

אם יש משהו שמעורר את מצב הרוח ומקפיץ את האנרגיות, זה ללא ספק השוקולד. הוא יכול להיות מתוק או מריר, עם שילובים מלוחים או חמצמצים יותר, וגם בשלל צורות ומרקמים, אבל בכל צורה שבה נבחר נהנה מתוצאה איכותית ומשובחת שממלאת אותנו באנרגיות. את כל הטוב הזה אפשר להביא גם למשרד, לישיבות החברה או לאירועי הגיבוש, וכמובן לאירועים חגיגיים כמו Happy Hour שבועי או מסיבת יום הולדת לקולגה.

כדי להשיג את המטרה הזו תוכלו לבחור בעצמכם אילו טעמים יוגשו, ורשימת האפשרויות בהחלט מרשימה. מקופלות ענק יזכירו לנו את הילדות עם כל הטעמים הכי שווים שיש – כולל שוקולד לבן, חלב או מריר. מקרונים ססגוניים יציעו שפע של מילויים, כולל קרם פיסטוק, פירות יער או וניל, וגם חובבי המוס המתקתק יוכלו ליהנות מקינוחים מופלאים בכוסות אישיות. בין אם הם מעדיפים גבינה עם פירות יער, שוקולד מריר עם דובדבנים או מוס וניל ועוגיות, הם ימצאו בדיוק את מה שמתאים להם, ואת הטעם המושלם שיטריף את החושים.

סידורי פרלינים • קרדיט: רוי שוקולד

השדרוג האולטימטיבי: יין איכותי

בין אם אתם בוחרים בקינוחי כוסות, פרלינים או מקרונים, יש עוד פרט אחד שמשלים את התמונה ומבטיח הרפתקה אמיתית. לצד השוקולד המשובח, המילויים המפתיעים והשילובים הבלתי רגילים, יין אדום או לבן יעניקו טעם אמיתי של חופש – גם אם רק לשעה קלה. זו דרך מצוינת להפתיע את העובדים, להציע להם הפסקה של ממש ולתת להם זריקה משמעותית של אדרנלין.

 רוי שוקולד מציעים פתרון מושלם החל מהרמות כוסית ומגשי אירוח שיגיעו מוכנים לאירוע אינטימי של עשרות אנשים ועד לצוות תפעול מלא שיתפעל אירוע מושלם, מרשים ומפנק לאירוע גדול של מאות אנשים ויותר.

היכנסו לקטלוג מגשי אירוח ולקונספטים הכי מדליקים לאירוע הרמת כוסית ו HAPPY HOUR- בלתי נשכח!

הרמת כוסית • קרדיט: רוי שוקולד

שעה טובה עיצובים שוקולד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד