י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הרדיפה לא נפסקת לרגע"

באישור היועמ"ש: דוברי נתניהו נחקרו בחשד להטרדת עד המדינה

בצל התמיהה להיעלמותו של דובר 'הליכוד' מהרשתות החברתיות מאז יממה לפני הבחירות, מתפרסם הערב כי אוריך ודובר משפ' נתניהו נחקרו בחשד להטרדת עד המדינה שלמה פילבר | תגובת ראש הממשלה: "המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשלה להאבק בדעת הקהל"

באישור היועמ"ש: דוברי נתניהו נחקרו בחשד להטרדת עד המדינה
שלמה פילבר / יונתן אוריך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דובר משפחת נתניהו עופר גולן, נחקר היום (ראשון) בלהב 433 בחשד למעורבות בהטרדת עד המדינה, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר. על פי הפרסום, גם דובר תנועת 'הליכוד' יונתן אוריך יזומן לחקירה בקרוב, על אותן החשדות.

לפני כחמישה חודשים, במהלך חודש מאי, הגיעו פעילי תנועת 'הליכוד' לביתו של פילבר, קראו מחאה באמצעות מערכת כריזה וגידפו אותו, בשל כך הגיש פילבר תלונה במשטרה. על פי החשד, מי שהפעיל את המפגינים, הם גולן ואוריך.

במשטרה התייחסו לפרסומים ואמרו כי בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם נאשר כי בימים האחרונים פתחה היחידה החוקרת בחקירה בחשד להטרדת עד.

החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה שי ניצן ובאישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. מעבר לכך סירבו במשטרה להתייחס לחקירה המתנהלת.

על פי הדיווח של רועי ינובסקי ב'כאן11', במסגרת החקירה הוחרמו הטלפונים של אוריך וגולן. 

יצוין כי מאז ט"ז אלול, יממה לפני הבחירות לכנסת ה-22, יונתן אוריך לא צייץ בחשבון הטוויטר שלו, שהיה פופולרי ופעיל עד לאותו תאריך. רבים תמהו על היעלמותו מהרשתות החברתיות.

דובר משפחת נתניהו עופר גולן

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה לחקירת הדוברים: "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשלה להאבק בדעת הקהל מול שטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו. שערורייה".

בתגובה לחקירתו של דובר משפחת נתניהו, עופר גולן, מסר עורך הדין עמית חדד בתגובה: "מדובר בהאשמות מופרכות וחסרות שחר שטוב היה אם לא היו נחקרות בכלל. בעוד שלמר גולן אסור להתבטא בנושא כדי שלא לשבש חקירה, דבר החקירה מודלף באופן לא חוקי. אין לנו ספק שבסופו של דבר התיק נגד מר גולן יסגר מהטעם הפשוט- הוא מעולם לא הטריד את עד המדינה פילבר או כל עד אחר".

שלמה פילבר עופר גולן יונתן אוריך בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד