י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בקריה בתל אביב

גנץ נפגש עם נתניהו: ייפגשו שוב בקרוב

במשך כשעתיים נועדו ראש הממשלה נתניהו, עם המתעתד להחליפו בני גנץ בלשכת ראה"מ בקריה בתל אביב ובסיומה נמסר כי השניים ישובו להיפגש שוב  וכי סוכם בין הצדדים כי גם צוותי המו"מ ימשיכו להיפגש

גנץ נפגש עם נתניהו: ייפגשו שוב בקרוב
בנימין נתניהו ובני גנץ צילום: אלעד מלכה

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ וראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו נפגשו הערב (ראשון) בקריה בתל אביב. בפגישה דנו השניים על מסגרת האפשרויות הפוליטיות הקיימות.

סוכם בין הצדדים כי צוותי המשא ומתן ימשיכו לעמוד בקשר וכי צפויה פגישה נוספת בין גנץ לנתניהו.

מוקדם יותר היום נפגשו צוותי המשא ומתן של 'כחול לבן' עם צוותי המו"מ של 'הליכוד' ו'ישראל ביתנו'. עם צוותי 'הליכוד' לא היתה פריצת דרך בשל התעקשותם להמשיך ולייצג את כל בלוק הימין, הכולל את המפלגות החרדיות והדתיות עליהם הטילו וטו ב'כחול לבן' המעוניינים להקים "ממשלת אחדות ליברלית".

מחר תהיה הפוגה בשיחות המו"מ, בשל התכנסותה של הכנסת ה-22. במסגרתה יושבעו 13 הח"כים הערבים מ'הרשימה המשותפת', שנעדרו מטקס ההשבעה הרשמי לפני כשבועיים. כמו כן צפוי ח"כ החדש משה אבוטבול מש"ס לשאת נאום בכורה מעל דוכן הכנסת.

פגישות המשא ומתן צפויות להמשיך ביום שלישי בכפר המכביה, כאשר בשעה 09:30 ייפגשו צוותי המו"מ של 'כחול לבן' עם צוות המו"מ של 'העבודה' ובשעה 11:30 יפגשו עם צוות המו"מ של 'המחנה הדמוקרטי'.

הרכבת ממשלה בחירות 2019 בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד