י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא רעב ללחם

תיעוד: אלפים חגגו את השקת אלבום הבכורה של פיני

באירוע מוסיקאלי מושקע שהתקיים במוצאי השבת, השיק הזמר והיוצר פיני איינהורן את אלבומו "פיני" וכל המי ומי באו לחגוג • הצלם מאיר לביא מגיש תיעוד ענק מהאירוע הבלתי נשכח

תיעוד: אלפים חגגו את השקת אלבום הבכורה של פיני
מופע השקה של פיני איינהורן צילום: מאיר לביא

אלפי בחורי ישיבות השתתפו אמש (מוצ"ש) במופע ההשקה לאלבום הבכורה של האמן והיוצר פיני איינהורן, שאירח על הבמה את גדולי הזמר החסידי שהגיעו להצדיע לאלבום "פיני".

בין האמנים שהשתתפו באירוע לצד פיני איינהורן: נמואל הרוש, ישי לפידות, אלי הרצליך, קובי ברומר, חיים שלמה מאיעס, ירון בר, גיל ישראלוב ושרוליק קלצקין - בליווי קולותיהם של חברי מקהלת 'נשמה' בניצוחו של איציק פילמר ותזמורתו של אהרלה נחשוני.

צמד המעבדים שמאחורי הפקת האלבום, איצי ברי ואלי קליין, עלו גם הם לבמה ושיתפו את הקהל ברגעי ההפקה, תוך שהם זוכים למחיאות כפיים סוערות.

רגעי השיא בהופעה נרשמו כשמשפחתו המוסיקלית המורחבת של פיני, מאביו ועד לצעיר אחיו, עלו יחד לבמה לביצוע משותף לשירים "למען אחי" ו"קול ברמה".

במהלך האירוע, שהופק בשיתוף עם רדיו 'קול חי' ו'קול חי מיוזיק', במסגרת התוכנית מוצ"ש חי עם מנחם טוקר, עלה מנכ"ל הרדיו אבי רוזן לבמה בכדי לשאת דברי ברכה לפיני ולאלבומו המשובח. באירוע נשא דברים גם הרב מאיר פדידה.

על ההפקה הופקדו מיכאל צי, פיני רוטשטיין וצוות 'קול חי' ו'קול חי מיוזיק'.

צפו בגלריית ענק מעדשתו של הצלם מאיר לביא

פיני איינהורן מופע השקה אלבום חדש רדיו קול חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד