י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החרמת הטלפונים בחקירה

יאיר נתניהו: "צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור"

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו זועם מאוד על כך שהמשטרה החרימה לדובריו של נתניהו את הפלאפונים בזמן שנחקרו במשך השעות בשחד להטרדת עד המדינה מומו פילבר | נתניהו הבן קורא להרעיש עולם ומלואו על כך, "תדמיינו שמאות אנשים זרים מחטטים לכם בפלאפון באופן חופשי"

יאיר נתניהו: "צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור"
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

עופר גולן, מנהל קמפיין 'הליכוד' ודובר משפחת נתניהו, נחקר בסוף השבוע בחשד שהטריד את עד המדינה שלמה פילבר באמצעות מכונית "ברסלב" מצוידת ברמקולים עוצמתיים שנשלחה לביתו בחודש אב האחרון. 

מהרמקולים נשמעו קריאות כגון, "פילבר, מה הם עשו לך ששיקרת נגד ראש הממשלה? מה הבטיחו לך? מומו, השמאל משתמש בך כדי להפיל את הליכוד". בנוסף אליו זומנו לחקירה שני בכירים אחרים בקמפיין, בהם דובר הליכוד ויועץ התקשורת יונתן אוריך. נציין, כי השלושה מכחישים.

כאמור, המשטרה פתחה בחקירה והגיעה למסקנה שהמכונית קשורה לבכירים ביותר בקמפיין 'הליכוד' והשלושה עוכבו לחקירה.

על פי הדיווח של רועי ינובסקי ב'כאן 11', בזמן חקירת הבכירים במטה הבחירות של 'הליכוד' בחשד להטרדת עד המדינה שלמה פילבר, בהם מנהל קמפיין המפלגה עופר גולן, נלקחו מהם הטלפונים הניידים וכי החקירה נמשכה שעות ארוכות.

בתגובה, יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בטוויטר: ‏"תחשבו על כל מה שיש בפלאפון שלכם. כל מה שיש בוואטסאפ, בתמונות, באינסטגרם, אולי סרטונים אישיים, אולי סתם סודות. תדמיינו שמאות אנשים זרים מחטטים לכם בפלאפון באופן חופשי. פגיעה כזאת בכבוד האדם וחירותו אמורה להיות מוצדקת רק כדי לפענח רצח. אז זהו ש... ‏משטרת ישראל, בהוראת הפרקליטות, החרימה את כל הפלאפונים של כל העוזרים הבכירים של רוה"מ, בגלל שמאשימים אותם שהקימו דוכן ברסלב הומוריסטי מתחת לבית של מומו פילבר והחונטה אומרת שזה "הטרדת עד". זהו אין פאנץ".

הוא סיים את דבריו בקריאה ואמר, כי "אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור!" (חלק מהדברים צונזרו ק.ב.).

מהמשטרה נמסר בתגובה לפרסומים בכלי התקשורת על אודות חקירתם של הבכירים המקורבים לנתניהו כי "בימים האחרונים פתחה היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 בחקירה בחשד להטרדת עד. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשל להאבק בדעת הקהל מול שטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו. שערורייה".

יאיר נתניהו יונתן אוריך עופר גולן החרמת טלפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד