י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"הציונים הכי טובים בעולם" • צפו

אחרי סערת המיליונים הנעלמים: רובינשטיין מגיב - "התנפלו עלינו"

לאחר התחקיר ששודר אמש על מיליוני השקלים ש"נעלמו" מקופת העיר באורח פלא ולאחר שסירב להגיב לתקשורת - ראש עיריית בני ברק מגיב: "כל ילד יש לו כיסא, שולחן, תקרה ולוח קיר" • "כלי התקשורת התנפלו על העיר שלנו מרוב קנאה ושנאה" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי'

אחרי סערת המיליונים הנעלמים: רובינשטיין מגיב - "התנפלו עלינו"
ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין צילום: שוקי לרר

שעה קלה לאחר שידר הכתבה אמש (ראשון) ב'כאן 11' על העיר בני ברק, ראש העיר התארח במעמד חלוקת "פרס בני ברק לתרבות תורנית", שם תקף את הכתבה שדיווחה על מיליוני שקלים "נעלמים" באורח פלא כשאיש אינו יודע להיכן הם הולכים.

"ברוך השם שהציבור לא צרכן תקשורת, אבל התקשורת הכללית ניסתה ללכת רכיל על העיר", אמר ראש העיר אברהם רובינשטיין בפתח דבריו.

"מוריי ורבותיי, ברוך השם העיר הוקמה, העיר מתנהלת, לפני למעלה מ-20 שנה הביאו עלינו וועדה קרואה וברוך השם התפטרנו מועדה קרועה. אנחנו למעלה מ-21 שנה מנהלים את העיר בכוחותינו, כמו שמרן ראש הישיבה, ראשי עיר מוצלחים, שהציבו את העיר באיזון תקציבי, ואני אומר את זה במעמד הזה שלפני שלושת רבעי שעה כל כלי התקשורת התנפלו על העיר שלנו מרוב קנאה ושנאה".

ראש העיר רובינשטיין הפליא בדבריו שבחים על העיר ואמר "מוריי ורבותיי, איזה עיר יש 7,000 דונם, 208 אלף תושבים ובתי ספר. וכל ילד יש לו כיסא, שולחן, תקרה ולוח קיר. איזה עיר כזאת יש בעולם, לא בארץ ישראל? איזה עיר יש שהיא מנוהלת כלכלית, שמקבלת את הציונים הכי טובים שיש בעולם על ניהול כלכלי? ברוך השם אנחנו, אנשי תורה כולם, לאורך כל השנים ראשי העיר לדורותיהם כולם ניהלו באמונה וביושר את העיר הזו".

לדבריו, "חוץ מקנאה ושנאה, אין שום סיבה להתקפה ולשיסוי הזה שאנחנו חווים אותו". רובינשטיין, שלא הגיב לכתבה בכאן 11, קרא לכולם, "מוריי ורבותיי, זה לא הזמן, בואו לעיר שלנו, תראו את קדושתה, תראו את התלמידי חכמים, תראו את האנשים שחיים בה בשמחה. העיר הזו מצטיינת לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשמחת חיים הכי גבוה ובבריאות ברוך השם. בעזרת השם בדרך הזאת שאנחנו הולכים בה, נזכה לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן".

אברהם רובינשטיין עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד