י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חרדים בפסגת הרייטינג • תוכנית הדוקו רשמה שיא

תוכניתם של אמנון לוי ואיתי דנקנר 'חרדים', גרפה את שיא הצפייה לתוכנית דוקו בערוץ 10 • בתוכנית: משידוכים ופרנסה ועד אדמורי"ם והגיוס לצבא • צפו בפרקי הסדרה

אמנון לוי
אמנון לוי



עכשיו זה רשמי: החרדים מסקרנים, אפילו מאוד. ההוכחה - הסדרה 'חרדים' ששודרה בשלושת השבועות האחרונים בערוץ 10 היא סדרת הדוקו הנצפית ביותר בערוץ.

את הסדרה יצרו העיתונאים אמנון לוי ואיתי דנקנר, והיא שודרה במהלך החודש האחרון בערוץ. לאורך הסדרה הוצגו זוויות שונות ומעניינות השופכות - בשונה מההרגלים הקבועים של התקשורת - אור חיובי על המגזר החרדי. אמנון לוי - שהגיש את התוכנית, השתדל תמיד להביא את הזווית החיובית בכל דבר.

הפרק השלישי והאחרון בסדרת הדוקו זכה בתחילת השבוע לרייטינג של 14.4% בערוץ 10.

על פי נתוני הרייטינג, מדובר בסדרת הדוקו הנצפית ביותר בתולדות הערוץ עם ממוצע צפייה של 16.4%.

בסדרה התמקד לוי במספר נושאים, בהם: מוסד השידוכים במגזר החרדי, מקומה של התקשורת החרדית, חסידויות ואדמורי"ם ועוד שלל זוויות מרתקות.

אמנון לוי אמר ל'בחדרי חרדים': "אני שמח מאד, במיוחד הפעם, מכיוון שזו ההוכחה שהציבור החילוני מוכן לשמוע דעה אחרת ביחס לחרדים. הוא מוכן לראות את החרדים בזווית אחרת כאשר אנחנו התקשורת טורחים להראות לו את הזוויות הללו.

"זה יכול להיות שיעור עבורנו, התקשורת הכללית, שיותר מידי מראה את הצד של היריבות האידיאולוגית של המגזר החרדי. בסדרה הזו למדתי שיש זוויות רבות מעניינות בציבור החרדי כחברה בפני עצמה", מסכם לוי.

החרדים פרק א

החרדים פרק ב

החרדים פרק סיום

חרדים אמנון לוי ערוץ 10 סדרת דוקו סדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד