י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התפללו לרפואתו

הכוחות הגיעו אל הבחור הפצוע בנחל - החילוץ יארך כמה שעות

יחידות החילוץ של המשטרה ומסוק של חיל האוויר הוקפצו למדבר יהודה, בעקבות מטייל חרדי שנפל מגובה כ-30 מטרים ונפגע קשות, לאחר כשלוש שעות הצליחו הכוחות להגיע למקום ועל פי אנשי היחידה, "מדובר באירוע מאוד מורכב שצפוי להימשך אל תוך הלילה" | התפללו לרפואתו

הכוחות הגיעו אל הבחור הפצוע בנחל - החילוץ יארך כמה שעות
חילוץ מטיילים, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

ביום האחרון של חופשת החגים: מטייל חרדי כבן 20 נפל מגובה של כ-30 מטר בנחל סמאר במדבר יהודה, סמוך למצפה שלם. מתנדבי יחידות החילוץ של המשטרה ומסוק של חיל האוויר הוקפצו למקום. כשלוש שעות לאחר שנפגע, הגיעו אליו צוותי רפואה, מדיווח ראשוני עולה כי לפצוע יש דופק אך מצבו קשה וכי ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' מלאכת החילוץ שלו ושל חבריו תארך עוד לפחות כשלוש שעות.

בני המשפחה וחבריו של הנפגע מבקשים מציבור הגולשים להעתיר בתפילה עבור ירחמיאל ישעיה בן חנה לרפואה שלמה במהרה בתוך שאר חולי ישראל.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי בקבוצה של שישה צעירים בשנות ה-20 לחייהם, שטיילו בצפון ים המלח, במצוק ההעתקים מול שמורת הטבע עינות צוקים. בשלב מסוים, אחד מחברי הקבוצה מעד מצוק ונפל מגובה רב. 

אחד הצעירים מחברי הקבוצה, יצא מהערוץ במטרה להזעיק עזרה, ומי שנפל מגובה שוהה בשטח יחד עם ארבעה מחבריו. היחידות המשטרתיות, יחידת החילוץ מגילות וים המלח נמצאים במקום, וניסו באמצעות מסוק חיל האוויר להנחית לזירה חובשים, אך מפאת מורכבות האיזור, ההגעה הראשונית לנפגע, נמשכה כשלוש שעות.

"מדובר באירוע מאוד מורכב שצפוי להימשך אל תוך הלילה" אומרים ביחידת החילוץ מגילות, "מתנדבי היחידה יחד עם מסוק של חיל האוויר וצוות לוחמים מיחידת 669 נמצאים במקום".

(עודכן בשעה 20:57)

מדבר יהודה מטיילים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד