י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ההכנות לקראת ועידת הרפואה השנתית של מכבי שירותי בריאות בעיצומן

בוועידה צפויים להשתתף רבנים, בכירים בענף הבריאות בישראל, עסקנים ואישי ציבור • הכינוס יעסוק במגוון סוגיות המעסיקות את מערכת הבריאות בישראל תוך מתן דגש על עקרונות הבריאות ותפיסת השירות של מכבי • ד"ר גלית קאופמן, ראש המחוז: "לאור האכלוס הרב של המגזר החרדי בכל ריכוזי הצפון, פיתוח שירותי הרפואה ברחבי המחוז ופתיחת המרכזים הרפואיים החדשים הרבים, הוחלט כי ראוי ומתאים לקיים את הועידה השנתית במחוז הצפון"

ההכנות לקראת ועידת הרפואה השנתית של מכבי שירותי בריאות בעיצומן
מכבי צפון ועידת רפואה צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות החלה בהכנות לקראת הועידה השנתית לרפואה בה ישתתפו רבים, גורמי רפואה משמעותיים במערכת הבריאות בישראל, לצד עסקנים, אישי ציבור רבים, מובילי דעה.

במהלך הכנס יועלו סוגיות מרכזיות וחשובות רבות המעסיקות את מערכת הבריאות בישראל, תוך מתן דגש על עקרונות הבריאות המתקדמים ותפיסת השירות של מכבי שירותי בריאות – יחד עם חברות מקבוצת מכבי דוגמת 'אסותא', 'מכבי דנט' וכדומה – בעולם דינמי ומשתנה של קופות החולים ובריאות ציבורית בקהילה.

"הועידה השנתית לרפואה" הוכרזה על ידי מכבי שירותי בריאות על רקע פרסום נתוני המעברים בין קופות החולים לשנת 2018 שפרסם המוסד לביטוח לאומי, ממנו עולה כי מכבי מובילה במחוז הצפון בשיעור הצטרפות מבוטחים מבין כלל קופות החולים במחוז.

הנתונים הללו המצביעים על מעמדה של מכבי כקופת החולים המובילה בישראל בכלל ובערי הצפון בפרט, הביאה את הנהלת מכבי להכריז על הוועידה החשובה שזוכה למשנה תוקף לנוכח מהפכת הבריאות שמובילה מכבי במחוז הצפון בשנים האחרונות עם פתיחתם של מרכזים רפואיים חדשים ומתקדמים בערים חיפה, נצרת עלית, הר יונה, קרית אתא, טבריה ומגדל העמק ופיתוח והרחבת השירותים בכל רחבי המחוז בהתאמה לאורח החיים של המגזר החרדי ההולך ומתפתח בכל רחבי המחוז עם הצטרפותם של אלפי משפחות לקהילות החרדיות בערים השונות.

מכבי שירותי בריאות במחוז הצפון פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם הרבנים וראשי הקהילות השונות לפיתוח והתאמת השירותים בהתאמה מדויקת לצרכי החברים בדי להעניק להם את השירות המקצועי והאישי הטוב ביותר. בנוסף,  בכל רחבי המחוז פועלת מערכת איתנה של מתאמי קשרי קהילה אשר מהווים זרוע מקשרת בין שירותי הבריאות לחברים אשר סמוכים ובטוחים כי במכבי קשובים ודואגים להם בכל עת ובכל מצב וערוכים היטב למתן שירות מקצועי ללא פשרות.

 שיתוף הפעולה עם ראשי הקהילות, התפתחות הקהילות והצטרפותם של מאות חברים למכבי במעבר האחרון והרחבת השירותים בכל רחבי המחוז- הובילו להחלטת הנהלת מכבי ובראשה ראש המחוז, ד"ר גלית קאופמן- לקיים את הועידה השנתית לרפואה במחוז הצפון.

לדברי ד"ר גלית קאופמן, ראש המחוז: "אך טבעי יהיה הדבר שמכבי, שמובילה את שירותי הבריאות בהצלחה בכל רחבי המחוז, תקיים את הועידה השנתית והחשובה לעין ערוך, במחוז. בוועידה יועלו לדיון סוגיות חשובות המעסיקות את מערכת הבריאות בישראל, לצד סוגיות הלכתיות רפואיות חשובות בהשתתפות רבנים ואישי ציבור".

הועידה מתעדת להתקיים במהלך החורף ותהווה מגדלור רפואי הלכתי עוצמתי במחוז הצפון בכלל ובמערכת הבריאות בישראל בכלל.

כחלק מהוועידה יתקיים כינוס לנשות הרבנים זאת על מנת לתת להן כלים לסייע למטופלות נוספות.

קופת חולים מכבי רפואה והלכה מחוז צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד