י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סערת חקירת דוברי נתניהו

בעל הרכב שהטריד את עד המדינה: "גורם אנונימי הזמין אותי"

בעל הרכב שעל פי חשד המשטרה נשלח על ידי דוברי ויועצי נתניהו בכדי להטריד את עד המדינה בתיק 4000, חושף היום את השתלשלות העניינים, מה עשה כשגילה במה מדובר והאם קיבל תמורה • האזינו לשיחה שקיים עם השדרן עמי מימון ברדיו 'קול ברמה'

בעל הרכב שהטריד את עד המדינה: "גורם אנונימי הזמין אותי"
הרכב עם הרמקולים צילום: צילום מסך

יממה לאחר הפרסום כי שלושה מקורבים מאוד לראש הממשלה בנימין נתניהו נחקרו בחשד להטרדת שלמה (מומי) פילבר עד המדינה בתיק 4000, בעל הרכב שעל פי חשד המשטרה נשלח על ידם לביתו של פילבר, חושף ומספר על השתלשלות העניינים.

משה שמש, המחזיק ברשותו רכב המשמש להכנסת ספר תורה ועוד, הוא היה זה שעמד בסמוך לביתו של עד המדינה שלמה פילבר והשמיע כרוז "פילבר, מה הם עשו לך ששיקרת נגד ראש הממשלה? מה הבטיחו לך? מומו, השמאל משתמש בך כדי להפיל את הליכוד".

בשיחה שערך עם השדרן עמי מימון ברדיו 'קול ברמה', סיפר כי "מישהו התקשר אלי, רוצים הגברה עם מיקרופונים". לשאלה מי הזמין אותו, השיב "לא יודע, מישהו אנונימי". לדבריו, הודיע למחייג כי זה עולה 1,000 ש"ח כולל מע"מ, וזה השיב לו "אחרי הביצוע אנחנו שולחים לך מישהו שיעביר לך את התשלום".

שמש סמך עליו, הגיע למקום ופעל כפי שהתבקש. "לא ידעתי אפילו מי זה, הגענו לשם, אמרו שיש מלא אנשים וחייבים הגברה", אבל לא היה אף אף אחד. "קיבלתי צלצול, אמרנו לי 'כדי שנשלם לך תוציא רמקול'. מה רמקול, מי רמקול? שאלתי, אמרו לי שהם שולחים לנו סינגל".

לשאלה האם שילמו לו, השיב משה שמש בשלילה. "שלחו לי סינגל ואמרו לי להשמיע אותו ליד ביתו של פילבר. 5 דקות לאחר שקלטנו במה מדובר, התקפלנו". ‏עוד הוסיף, כי "זימנו אותי לחקירה, בדקו את התעודות שלי, נתתי את הגירסה שלי. כשראו שבאמת אני לא קשור, שיחררו אותי בלא כלום".

המקורבים לראש הממשלה שנחקרו, הם דובר הליכוד יונתן אוריך, עופר גולן דובר משפחת נתניהו, טופז לוק אחראי הניו-מדיה של ראש הממשלה וישראל איינהורן אסטרטג הקמפיין.

בתוך כך, ראש המשלה מגיב הערב בדף הפייסבוק שלו וכותב, "החרמת הטלפונים של יועצי הקרובים היא פיגוע בדמוקרטיה הישראלית ובזכות לפרטיות שעומדת לכל אזרח. אנחנו לא חיים במשטר אפל ואסור לנהוג כך. המטרה היא להלך אימים על סביבתי הקרובה ובדרך זו לשלול את יכולתי להגיב למבול ההדלפות הפליליות שנמשך נגדי ללא הפסקה. למה את זה לא חוקרים?", כך בנימין נתניהו.

שלמה פילבר בנימין נתניהו יונתן אוריך עופר גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד