י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
החלטה הזויה

האיום המוזר של רוסיה על אמה של נעמה יששכר

אמה של הישראלית נעמה יששכר העצורה ברוסיה, אמורה היתה לבקר אותה היום, אלא שהביקור נדחה מאחר ולא התקבל אישור לכך מבית המשפט. בנוסף, השופט הציב להן תנאי, שלא ישוחחו ביניהן בשפה העברית 

האיום המוזר של רוסיה על אמה של נעמה יששכר

יפה יששכר, אמה של נעמה יששכר המוחזקת במאסר בכלא הרוסי, הייתה אמורה לבקר היום (שני) את בתה, אך הביקור נדחה למחר עקב כך שלא התקבל אישור מבית המשפט.

בנוסף, השופט הציב היום תנאי חריג וקבע כי על נעמה ואמה אסור לדבר ביניהן בעברית. כך דווח ב'חדשות 12'.

ההוראה החריגה מגיעה לכאורה מכיוון שהשופט חושש שהסוהרים לא יוכלו לעקוב אחר תוכן השיחה של השתיים. הוא הוסיף כי במידה והן ידברו בשפה העברית, הוא יאסור על ביקורים ביניהן בעתיד.

נזכיר, כי נעמה יששכר נשפטה ל-7.5 שנות מאסר בכלא הרוסי לאחר שנתפסה בשדה התעופה במוסקבה עם 9.6 גרמים של חשיש. היא עצרה ברוסיה לצורך טיסת קישור שתוביל אותה לישראל,  ולא תכננה לצאת משדה התעופה או לשהות ברוסיה.

בתוך כך ראש המל"ל, מאיר בן שבת, נפגש אתמול (ראשון) עם יפה יששכר, על מנת לנסות לפעול לסיום מהיר של הפרשה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטרף במפתיע לחלק מהפגישה ואמר ליפה כי הוא יעשה הכול כדי להביא לשחרורה של נעמה בתה. כמו כן שוחח נתניהו פעמיים עם יפה יששכר בטלפון והיא גם עמדה בקשר עם אנשי לשכתו ועם אנשי המל"ל.

נעמה יששכר רוסיה בנימין נתניהו שפה עברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד