ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נועד עם השותפים הטבעיים

פרץ לגנץ: "תשקיע ביצירת הסכמות עם החרדים"

חמישה ימים אל תוך ה-28, העומדים לרשותו של בני גנץ להרכבת ממשלה, הוא נפגש הערב עם יו"ר מפלגת 'העבודה' שאמר לו באופן מפתיע כי עליו להשקיע ביצירת הסכמות עם המפלגות החרדיות

פרץ לגנץ: "תשקיע ביצירת הסכמות עם החרדים"
עמיר פרץ עם בני גנץ צילום: אופק אבשלום

במסגרת המאמצים להרכבת ממשלה, יושב ראש 'כחול לבן' בני גנץ נועד היום (שני) עם ראשי סיעות 'ישראל ביתנו' ו'העבודה' בכדי לנסות ולמצוא פתרון לפלונטר הפוליטי.

תחילה נועד גנץ עם יו"ר 'ישראל ביתנו' לפגישה ממושכת בלשכתו של גנץ בכנסת, כאשר צוותי המו"מ מטעם המפלגות נועדו אתמול בכפר המכביה, במהלכה דנו בקווי יסוד משותפים להקמת קואליציה אפשרית בראשות 'כחול לבן'.

הערב נועד גנץ עם ראשי מפלגת 'העבודה' חברי הכנסת עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס, כשבמהלך הפגישה אמר חבר הכנסת פרץ, "חייבים להמשיך ולהשקיע ביצירת הסכמות מול החרדים ויש היתכנות להגיע איתם להסכמות. כמו כן, אין לפסול הקמת ממשלת מיעוט".

בתוך כך, ב'כחול לבן' צפויים להמשיך את שיחות המו"מ עם המפלגות שהסכימו להיפגש עימם ובהם סיעות 'העבודה' ו'המחנה הדמוקרטי', כאשר ביום חמישי צפוי גנץ לפגוש לפגישה פוליטית את יו"ר 'הרשימה המשותפת' חבר הכנסת איימן עודה.

כזכור, מוקדם יותר היום אמר חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון, בפתח ישיבת הסיעה בכנסת כי, "השכל הישר ודרך הישר מחייבים ממשלת אחדות המבוססת על "כחול לבן" והליכוד, בהובלת בני גנץ שעומד בראש המפלגה הגדולה, ואם מסכמים על רוטציה אז הליכוד בחלק השני של התקופה", כשהוא הוסיף ואמר עוד כי "שאר המפלגות שמכירות בעיקרון היסוד של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, יוזמנו להצטרף לקואליציה זו. לא פסלנו ואיננו פוסלים אף מפלגה שמכירה בעיקרון זה".

בני גנץ עמיר פרץ הרכבת ממשלה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד