כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מאה שערים, לפנות בוקר: משטרה צבאית עצרה עריק

המשטרה הצבאית סיירה לפנות בוקר במאה שערים בחיפוש אחר עריקים • נעצר חסיד 'תולדות אהרן' • תושבים זועמים: "דופקים לפנות בוקר בבית עם ילדים גם ברמת אביב?"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

הבוקר (ד), סמוך לשעה 5:45, הגיעו שני שוטרים בליווי של משטרה צבאית, לשכונת בית ישראל בירושלים.

השוטרים התדפקו על דלת בית משפחת ה.(משפחה ידועה בשכונת מאה שערים.י.א.). האשה התעוררה לקול הדפיקות ושאלה, לפני שפתחה את הדלת: "מי זה?"

לאחר ששאלה פעם נוספת - נענתה: "תפתחי".

כשפתחה את הדלת, וראתה שמדובר בגברים, ביקשה מהם להמתין בחוץ, ורק קצינה שהגיעה יחד עימם נכנסה לביתה. הקצינה הסבירה לאישה ההמומה, כי היא מוגדרת "עריקה מהצבא", וכי לפי הוראה שניתנה להם - עליהם לעצור אותה.

בבדיקת תעודת הזהות שלה התברר, כי אותה אישה אכן נושאת שם דומה והינה קרובת משפחה של העריקה. לפיכך, השוטרים עזבו את המקום.

זמן קצר לאחר מכן הגיעה קבוצת השוטרים לביתו של חסיד תולדות אהרן בשכונת מאה שערים. השוטרים עצרו אותו, לאחר שהתברר כי הוא רשום כ'עריק' במשך ארבע השנים האחרונות.

בשכונת מאה שערים מותחים ביקורת חריפה על המשטרה הצבאית, על שאינה מתחשבת בתושבים ובוחרת לפשוט על בתים עם ילדים לפנות בוקר. "הייתי רוצה לראות אילו זה היה קורה בצפון תל אביב איך היו מגיבים לדבר?" אמר אחד מהם ל'בחדרי חרדים'.

מדובר צה"ל טרם נמסר בתגובה "בשבוע האחרון קיימה המשטרה הצבאית מבצע למעצר עריקים ומשתמטים. במסגרת המבצע קבלו השוטרים הצבאיים צו למעצר עריקה בשכונת מאה שערים בירושלים. מבדיקה שנערכה על ידי הקצינה עולה כי מי שהייתה בבית לא העריקה אותה באו לעצור אלא מדובר בקרובת משפחתה. עקב כך עזבו השוטרים הצבאיים את המקום.

מגורמים צבאיים נמסר כי המבצע נעשה ללא כל אבחנה באשר לדת או מין המשתמטים.
עריק צה''ל מאה שערים בית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד